Astazi Franta are in premiera un nou SUV cu 7 locuri care este produs pe cea mai noua baza tehnica, cea care deja revolutioneaza marca Dodge in SUA.
Este vorba de noul Peugeot E-5008, un SUV cu 7 locuri care este oferit pe piata din Romania atat in versiunea electrica cat si in cea Hybrid de 197 CP.
Platforma STLA Medium „BEV-by-design” oferă o cantitate record de energie la bord, de până la 98 kWh. Datorită designului său de înaltă performanță, care permite, de asemenea, o aerodinamică eficientă (SCx de 0,77), E-5008 oferă cea mai bună autonomie din segmentul său (până la 660 km).
Priza de încărcare , de pe aripa stângă din spate oferă conexiuni Mod 2/3 (AC) și Mod 4 (DC).
Sunt disponibile două tipuri de încărcătoare de bord pentru încărcarea în curent alternativ – AC, care răspund tuturor utilizărilor și soluțiilor de încărcare ale clienților, cu un încărcător trifazat de 11 kW ca dotare standard și un încărcător trifazat de 22 kW opțional.
Pentru încărcarea în curent continuu – DC, de mare putere, noua priză Mod 4 a modelului E-5008 acceptă o putere de până la 160 kW. Acest lucru permite recuperarea a 100 km de autonomie în doar 10 minute și reîncărcarea de la 20% la 80% în 30 de minute.
Motorul electric al modelului E-5008 este fabricat și produs de societatea mixtă STELLANTIS-NIDEC din Trémery, Franța .
Transmisia este fabricată și produsă de Stellantis în Valenciennes, Franța. Noul E-5008 beneficiază de bateriile ACC fabricate în megafabrica din Franța, (Douvrin). ACC este o societate mixtă dedicată proiectării și fabricării de baterii de înaltă tensiune pentru automobile, creată de Stellantis, Mercedes și Saft. E-5008 utilizează, de asemenea, baterii furnizate de alți furnizori de servicii.
VEDETA URMEAZA SA FIE E-5008 HYBRID
E-5008 Hybrid 136 e-DCS6 dispune de sistemul PEUGEOT HYBRID 48V, care constă într-un motor pe benzină de nouă generație de 136 CP cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj și șase trepte de viteză care încorporează un motor electric.
Datorită unei baterii care se reîncarcă în timpul mersului, această tehnologie oferă un cuplu suplimentar la turații scăzute și o reducere de până la 15% a consumului de carburant (5,8 l/100 km în ciclul mixt WLTP).
În regim urban, noul 5008 Hybrid 136 e-DCS6 poate funcționa până la 50% din timp în modul 100% electric cu emisii zero.
Noul 5008 își extinde gama de motorizări prin introducerea unui plug-in hybrid (195 e-DCS7), combină un motor electric de 92 kW cu un motor termic de 150 CP. Bateria de mare capacitate îi permite să atingă o autonomie de peste 80 km când rulează în modul 100% electric.
Această versiune este echipată cu un rezervor de combustibil de 60 de litri, care îi permite să se laude cu o autonomie record.
Cumpara masina de la concesionarul Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI