Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Fondurile Programului Rabla Clasic au fost epuizate in 6 ore! Au fost cumparate 13.500 de masini pe benzina si diesel

Ministerul Mediului a data dovada inca o data de incompetenta pentru ca piata auto din Romania a demonstrat ca planurile lor nu au nici o treaba cu realitatea.

Ieri au fost deschise cererile pentru Rabla Clasic si Rabla Plus, si in doar 6 ore romanii au cumparat peste 13.500 de masini NOI care au motoare pe benzina si diesel.

Rabla Clasic 2024, esec Rabla Clasic. fonduri Rabla Clasic 2024, epuizare fonduri Rabla Clasic 2024, autolatest

Acest lucru se traduce prin simplul fapt ca piata auto din Romania este UNA A MASINILOR CU MOTOARE TERMICE, cifrele pentru Rabla Plus fiind comice raportate la cele diesel si pe benzina.

Electrificatii vor spune ca noua Rabla Plus nu mai este 10.500 euro, ci doar 5.000 euro, insa toti stim ca cel mai mare perdant in segmentul EV este Dacia cu al sau Spring care are de acum un pret mult prea mare pentru ceea ce ofera.

Rabla Clasic 2024, esec Rabla Clasic. fonduri Rabla Clasic 2024, epuizare fonduri Rabla Clasic 2024, autolatest

O alta problema a pietei a fost incapacitatea multor dealeri de renume care nu au fost in stare sa introduca in sistem cererile pentru aceste tichete, dealeri care se poate spune ca au pierdut milioane de euro in doar cateva ore pentru ca au angajati incompetenti.

Rabla Clasic 2024, esec Rabla Clasic. fonduri Rabla Clasic 2024, epuizare fonduri Rabla Clasic 2024, autolatest

ROMANII NU MAI POT CUMPARA MASINI IEFTINE PRIN RABLA!

Acesta situatie se datoreaza faptului ca Ministerul Mediului nu a pus la dispozitie fonduri suficiente, persoanele fizice putand accesa doar 180 de milioane de lei, in timp ce fondurile pentru cele electrice sunt de peste 600 de milioane de lei.

Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

Singurele fonduri care nu au fost epuizate sunt cele de la Rabla Plus, adica pentru masinile electrice care nu sunt dorite de catre clientii din Romania.

Lipsa banilor pentru Programul Rabla Clasic urmeaza sa duca la o scadere a vanzarilor de masini noi in Romania, si o crestere a vanzarilor de masini SH importate din Europa de Vest comparativ cu anii precedenti!

Programul RablaPlus 2024, esec, scade Programul RablaPlus 2024, bani Programul RablaPlus 2024, rabla clasic 2024, autolatest

Programele se vor desfășura în etape, în limita sumelor alocate, astfel:

  • Rabla Clasic:

Sesiunea 19 martie – 19 aprilie 2024:

– Persoane juridice – 60 de milioane de lei;
– UAT-uri și instituții publice – 60 de milioane de lei;

Sesiunea 19 martie – 25 noiembrie 2024: persoane fizice – 180 de milioane de lei.

  • Rabla Plus:

Etapa I: 19 martie – 18 august 2024: persoane fizice – 420 de milioane de lei.

Etapa a II-a: 19 august – 25 noiembrie 2024: persoane fizice – 180 de milioane de lei.

rabla plus 2023, rabla clasic 2023,ministerul mediului rabla 2023, pret rabla 2023, gpl hibrid rabla 2023, autolatest, discount rabla,probleme

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente