Dacia a prezentat fisa tehnica oficiala a noului Duster 3, masina mult asteptata de catre fanii marcii din Romania.
Din start trebuie spus ca un Duster 3 4×2 are un rezervor de 50 litri, insa daca alegem o versiune 4×4 cu punte spate multilink primesti si un rezervor mai mare care afiseaza o capaciatate de 55 litri.
Marea supriza este greutatea masinii care, in versiunea 4×4 depaseste 1.430 kg, greutate care nu tine cont de o masina incarcata cu bagaje, pasageri si rezervorul plin.
De fapt, Dacia spune ca maxim autorizat (MMAC) este de 1.9 tone, iar masa totala rulanta (MTR) este de aproape 3.4 tone.
Aceste cifre trebuie corelate evident cu noul motor 1.2 TCe de 130 CP, motor care nu are decat 3 cilindri si care este singurul oferit pentru aceasta versiune “grea” cu transmisie integrala AWD.
Masa maximă tehnic admisibilă pe punctul de cuplare al unei semiremorci sau remorci cu axă centrală
– masa corespunzătoare sarcinii statice verticale maxime transferate de remorcă pe dispozitivul de cuplare al autovehiculului, declarată de producătorul remorcii cu axă centrală sau al semiremorcii şi menţionată în documentele de omologare
Masa proprie a vehiculului (masa vehiculului gata de drum)
– masa vehiculului carosat, gata de drum şi, în cazul unui autovehicul tractor (cu excepţia celor din categoria M1) cu dispozitivul de remorcare dacă el este montat de producător, sau masa şasiului ori a şasiului cu cabină, fără caroserie şi/sau dispozitivul de remorcare, dacă fabricantul nu montează caroseria şi/sau dispozitivul de remorcare (include masa corespunzătoare lichidelor, sculelor, roţii de rezervă dacă este cazul, conducătorului şi, pentru autobuze şi autocare a însoţitorului, dacă în vehicul este prevăzut un scaun pentru acesta).
Masa conducătorului şi, dacă este cazul, a însoţitorului, este considerată a fi 75 kg.
Rezervorul de carburant este considerat a fi umplut la 90% din capacitate, iar celelalte sisteme care conţin lichide (cu excepţia celor pentru ape uzate) sunt considerate a fi umplute la 100% din capacitatea declarată de către producător.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
EXCELENT ! o mulțime de oringuri , furtunase și conducte . Luați cu Încredere
De abia aștept euro 7 la Duster…pun pariu că va avea 2 cilindri ca de motocicletă și 0,5 l capacitate cilindrică plus 180 hp…cu consumul cât la Wolă… că sigur este supraalimentat
Rușine de preț la noul Duster 26 000 euro… Și ne mai mirăm de ce oamenii cumpără de acești bani auto sh din Germania mult mai performante și dotate excelent… ce-i drept cu 2-3 ani mai vechi…Dar se merită….
Înainte de laude vin prețurile si dotările….5 litri in plus la un rezervor e fix ceea ce lipsea nici nu-i mai trebuie capace la roti si AC…nici proiectoare de ceață sau degivrare….. căruță de lux…
Bătaie de joc..și nu numai la această marcă, vezi Peugeot cu motoare 1,2 puretech și alte trotinete asemenea.