Noul motor are mari sanse sa transforme complet vanzarile marcii in Europa unde au succes doar masinile full hybrid.
Sub capota se gaseste aceeasi motorizare 1.5 turbo care este ajutat de un motor electric, sistemul avand numele de HEV Dual Tech, adica acest Ssangyong poate merge in modul full electric in oras pe anumite distante.
Motorul electric este integrat in transmisia e-DHT, KGM spunand ca motorul electric avand o putere maxima de 177 CP si 306 Nm, putere care este utilizata impreuna cu cea a motorului pe benzina de 150 CP si 225 Nm.
Pana in acest moment nu se cunoaste puterea maxima cumulata si modurile de functionare ale sistemului, insa KGM anunta ca noul Torres Hybrid va avea un comportament de masina electrica in cel mai aglomerat trafic.
De fapt, vorbim de un sistem hybrid de la BYD care poate avea fie 330 CP, fie o putere cumulata de 230 CP, insa cert este ca motorul termic este generator pentru motoarele electrice integrate in cutia multimodala BYD.
FISA TEHNICA
Tip motor 1.5 turbo hibrid pe benzină
Capacitate cilindrică (cm3) 1.498
Putere maximă CP 150 / 5,500
Cuplu maxim Nm 225 / 2,400 – 4,200
Frâne (față / spate)Disc ventilat / suspensie pe disc (față / spate)
Suspensie MacPherson / suspensie independentă Tracțiune multilink 2W
Capacitate acumulator (kWh) 1.837
Putere maximă motor (kW/ps) 130 / 177 CP
Cuplu maxim motor (kgf-m) 306 Nm
Capacitate rezervor 50
Cand vine in Romania,am Torres doar pe Benzina
Daca nu anul acesta….in 2026!