JAC Motors este unul dintre cei mai vechi constructori de automobile din China, compania producand primele sale masini in anul 1964.
Acum JAC vine in Europa si deschide prima retea oficiala in Polonia unde vedeta urmeaza sa fie gama J7 Plus pentru ca este o berlina clasica cu 150 CP si toate dotarile oferite standard la un pret de 22.000 euro cu TVA inclus.
Gama de intrare a JAC Motors din Polonia este modelul J7 Plus care are 4.78 cm lungime, 1.82 cm lățime și 1.49 cm înălțime plus cu un ampatament de 2.77 cm. Prin urmare masina chinezilor este mai mare decât Skoda Octavia 2025 care nu are decat o lungime de 4.69 cm.
JAC J7 Plus se distinge prin caroseria sa liftback cu un interior foarte spațios și un portbagaj mare. Acesta măsoară de la 540 la 1650 l.
Sub capota acestei mașini, există un motor T-GDI turbo de 1,5 litri, cu 150 CP, motor cuplat la o transmisie clasica CVT eficienta in mediul urban.
La capitolul performante noul J7 ajunge de la 0-100 km/h în 10,5 secunde, și o viteză maximă de 170 km/h.
Din pacate JAC Motors nu a ajuns oficial pe piata din Romania, fanii putand merge in Polonia la dealerii oficiali JAC Motors Europa.
FISA TEHNICA
Tipul sistemului motor Combustie internă
Puterea sistemului motor [CP] 150
Capacitatea motorului [L] 1,5 L
Cilindree [cm3] 1499 cm3
Cuplul maxim [Nm] 210 Nm
Tipul de injecție Multipunct
Numărul de turbocompresoare 1
Tipul cutiei de viteze Automată CVT
Lungime totală [mm] 4780 mm
Lățime totală [mm] 1820 mm
Înălțime totală [mm] 1492 mm
Ampatament [mm] 2770 mm
Garda la sol [mm] 125 mm
Greutate netă [kg] 1440 kg
Capacitate portbagaj standard (VDA) [L] 540 L-1650 L
Capacitate rezervor combustibil [L] 55 L
Design suspensie față -McPherson
Design suspensie spate multi-link
Dimensiunea anvelopei și a jantei punții față 215/50 R17
Frână față tip Disc
Frână spate tip Disc
Frână de parcare tip Electrică
Se importă JAC și în România….dar bineînțeles că aduc ce vor ei….nu vor să aducă mașini mai ieftine/ mai slab dotate…. veșnica șmecherie….producătorul își multiplică profitul punând tot felul de prostii ca dotări iar clienții le doresc cât mai dotate…..le for “full” sau cât mai aproape de “full”…..se știe că marjă de profit e mai mare la mașinile mai bine dotate și accesorizate …..cam cum face Geely…..chiar nu se putea aduce în România mașini fără panoramic, fără portbagaj electric, fără caroserie în două tonuri de culoare, cu tapițerie textilă și nu mușama