Incepand cu aceste zile intra in flota de distributie a celor de la Lidl camioane Scania electrice care deservesc magazinele din toata tara.
Este vorba de un camion Scania BEV P230 care are un acumulator cu capacitatea de 297 kwh, baterii care urmeaza sa fie incarcate gratis la statiile deja construite de cate Lidl.
In realitate stirea sumbra pentru soferii de Uber/Bolt si miile de soferi Dacia Spring este ca NU VOR MAI PUTEA INCARCA gratis la chargerele Lidl pentru ca vor avea de asteptat incarcarea camioanelor de marfa.
La statia de incarcare Lidl vor avea prioritate camioanele Scania care fac distributia, incarcarea lor urmand sa inchida complet chargerele publice din parcare care sunt in acest moment gratuite pentru cetateni.
De fapt, cei care incarca la statiile gratis Lidl nu sunt clienti pentru ca nu intra in magazin, acestia capusand statia pentru ca incarcarea este gratuita!
De acum, vor avea prioritate camioanele Lidl care sunt electrice, si la o statie de 22 kw vor sta la incarcare ore bune!
Soferii de Dacia Spring blocheaza intreaga retea de chargere din Romania-Dacia Spring devine cea mai criticata masina EV
Mirajul masinii electrice incepe sa devina un adevarat cosmar pentru cei care chiar au aceste masini pentru ca Romania a devenit o tara blocata de soferii de modele Dacia Spring.
Si asta o spun chiar cei care au masina electrica care se vad pusi in fata unei situatii in care alimentarea unei masini EV devine problematica in toate statiile publice de incarcare.
Aplicatia PlugShare este DEGEABA pentru soferul de Spring pentru ca acesta nu bifeaza alimenatarea, iar soferul de Spring devine cu adevarat o mare porblema pentru ceilalati pentru ca anuleaza incarcare masinilor deja aflate la incarcare.
INCARCAREA MASINII ELECTRICE LA CLUJ DEVINE IMPOSIBILA
A doua zi, hai să mergem la încărcat, cât vizităm centrul orașului. Mașina cu 15% baterie. Identificăm o zonă cu vreo 8 prize ale primăriei, ne îndreptăm către locație… Ce să vezi? 7 ocupate, iar a 8-a, deși era disponibilă, din cauza celei de-a 7-a mașini (un Bolt… apropo, nici pe ăștia nu-i mai suport: Bolt, Uber, Agm, Elec… toate firmele astea de ridesharing, care „căpușează” întreaga infrastructură, fapt de pe urma căruia ei câștigă o grămadă de bani) parcată extrem de prost, nu putea fi accesată.
Eșec total!
Statiile EV cu incarcare Gratuita trebuie sa Dispara din Bucuresti! Uberistii si Springistii blocheaza intreaga retea
DE CE NU MAI ESTE RECOMANDATA ACHIZITIA UNEI MASINI ELECTRICE IN BUCURESTI?
-Pentru ca in Bucuresti sunt doar 5 statii Lidl gratuite CSS, 3 statii Kaufland, o statie Engie pe Preciziei si o statie la Penny.
-Pentru ca niciodata nu vei avea un loc liber la statia de incarcare GRATIS de la Lidl, Kaufland sau Penny pentru ca acolo este tot timpul ocupat de eternul sofer de Uber care, cu o nesimtire crasa ocupa acea statie constant cu prietenii lui uberisti.
-Pentru ca majoritatea statiilor nu functineaza la AC cand incarca si colegu la DC cu 50 kw! Aici este de vina statia low-cost aleasa sa magazin.
-Pentru ca in 60% din cazuri statia de incarcare free sau cu plata este STRICATA, iar cei care se ocupa de mentenanta lor nu prea exista.
-Pentru ca in weekend in jurul statiilor free precum cele de la Ikea Baneasa se strag fani Tesla care vor sa incarcare in grup GRATIS ca la Supercharger Tesla este CU BANI si ei vor gratis ca sa faca si ei o economie ca tot au platit 60.000 euro pe un Model 3!
-Pentru ca multa laudatele statii DC de 50 kw nu pot sa ofere decat un maxim de 25 kw in sezonul rece, adica trebuie sa stai in viscol mult mai mult decat ti-ai inchipuit.
-La Ikea poti incarca doar 30 de minute masina dupa care se opreste automat statia, iar la Lidl dupa ora 22 statia de incarcare se opreste. La Kaufland se opreste statia in maxim 60 de minute, iar daca masina ta are o baterie de capacitate mare trebuie sa pandesti statia sa vezi cand se opreste sa-i dai un RESTART!
SINGURA SOLUTIE ESTE SA DISPARA STATIILE CU INCARCARE GRATUITA!