Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In Bucuresti sunt doar 40 de statii de incarcare CSS/SAE 50 kwh pentru masinile electrice! Din ele functioneaza doar 35

Aplicatia PlugShare ne arata in real time care este de fapt situatia statiilor de incarcare de PUTERE sau DC din Bucuresti in aceasta vara.

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

La fel ca si in anii expansiunea acestor statii de incarcare CSS/SAE 50 kwh PRACTIC A STANGAT pentru ca in Bucuresti sunt in medie doar 40 de statii de putere din care cateva nu functioneaza fie pentru ca sunt vandalizate, fie ca sunt stricate.

Cu aceasta retea de incarcare Bucurestiul nu are cum sa faca fata unei explozii a vanzarii masinilor electrice pentru ca AICI NU EXISTA INFRASTRUCTURA.

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

CARE SUNT PERICOLELE UTILIZARII UNEI MASINI ELECTRICE IN BUCURESTI?

In primul rand vorbim de statii de incarcare CSS/SAE 50 kwh, adica singurele care conteaza pentru o masina electrica moderna cu un acumulator mai mare de 60 kwh si care in multe cazuri poate “trage” din retea si 100 kwh.

Realitatea este ca din cele putin peste 40 de statii DC din Bucuresti ( si aici nu punem Ilfovul pentru ca este irelevant) vedem ca sunt in multe cazuri utilizate aproape non-stop de catre cei care fac Uber sau Bolt.

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

Sa gasesti o statie de incarcare DC libera cum sunt cele de la Penny este o mare victorie a masinii electrice, insa in realitate sigur gasesti un ZOE de Uber conectat si inca un ID4 tot de Uber care astepta la rand.

Aplicatia PlugShare este pur orientativa pentru cei care folosesc masina electica, de unde si avertismentele celor de la Penny, Kaufland sau IKEA care anuleaza posibiltatea de incarcare pe viata ce soferilor care injura sau devin violenti la coada.

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

La IKEA poti sa-ti incarci masina doar 50 de minute la o statie de 22 kwh, deci este o solutie inutila pentru ca a incarca un eNIRO de 64 kwh masina are nevoie iarna de cateva ore bune.

STATII DE INCARCARE PROST GANDITE

O alta problema despre care presa auto tace este lipsa infrastructurii in cadrul statiei de incarcare, adica locurile dedicate masinilor EV sunt atat de prost concepute incat doar un Renault ZOE sau eNIRO poate sa intra la un cablu DC fara probleme! Un Taycan sau o Tesla se chinuie pentru ca nu prea pot alimenta fara probleme!

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

Mizeria din aceste statii este deja clasica pentru ca soferul de Uber sau Bolt fumeaza pe loc, arunca gunoaiele langa masina si chiar merge sa-si faca nevoile in spatele statiei de incarcare.

Si in final nu putem sa nu amintim de soferii de masini pe benzina si diesel care dau dovada de o nesimtire greu de inteles cand blocheaza o statie doar pentru ca nu au gasit locuri de parcare libere in alta parte.

Aici este de vina administratorului statiei sau al parcarii care nu reglementeaza corect accesul in aceste zone cu amenda sau chiar ridicarea masinii.

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

Si in incheiere trebuie spus ca cei care conduc masini electrice se confrunta si cu acei cocalari cu scutere electrice cu rotile foarte late care se pot incarca la aceste statii, insa care nu au voie sa acceseze aceasta retea dedicata masinilor pe patru roti!

Si de obicei acesti rideri de scutere electrice sunt doar agresivi si extrem de recalcitranti!

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

Si da stim ca exista cateva zeci de statii de 22 kwh care sunt accesibile si relativ bine pazite, insa pentru o masina EV moderna aceste statii sunt doar o jignire pentru ca timpul de incarcare este de cateva ore in timp ce la o statie DC de 50 kwh poti pleca cu masina in maxim 60 de minute cu acumulatorul aproape plin.

P.S.

Pana si un Peugeot e208 care este una dintre cele mai ieftine masini EV de pe piata poate sa incarce la o statie de 100 kwh!

probleme masini electrice, probleme incarcare ev, statii de putere bucuresti, statii css 50 kwh bucuresti, unde incarc tesla bucuresti, plugshare hara live bucuresti, statie ev penny, cocalari uber masini electrice, probeme incarcare cocalari bolt ev

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Foarte bine structurat articolul dar nu cred că vom ajunge așa repede la o infrastructura sustenabilă prea curând, sincer eu am EV din 2019 și la cum se mișcă treburile , îmi vine să o dau și să-mi iau una pe benzină.

  2. 1.Mi-ati furat poza😄
    2.Statii sunt, dar nu sunt toate moka așa cum speră mulți.Sunt și pe bani.Daca ți-ai luat mașina electrică și sperai sa atârni doar la stații gratuite, ghinion, ia-ți înapoi benzina.Sau incarca la curte.Dar nu ai curte?Stai la bloc?Înseamnă că nu prea ai calculat bine avantajele și dezavantajele mașinii electrice.

    • Imgini preluate de pe PlugShare 🙂 Cate despre statii free si cu bani exista discutii ample pro si contra, insa cele CSS sau 50 kwh sunt prea putine in Bucuresti indiferent de ce spun fanii masinilor EV!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente