Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de Renault Megane E-Tech din Romania sunt suparati de faptul ca masina lor electrica se strica si merg cu Logan de inlocuire

Si cand spunem “strica” ne uitam la numarul din ce in ce mai mare al soferilor de Megane E-Tech care sunt complet nemultimiti de fiabilitatea masinii care are un pret de achizitie care poate ajunge la 53.000 euro TVA inclus.

Renault Megane E-Tech, test , probleme tehnice, recall Renault Megane E-Tech, probleme perii motor, probleme charger, autolatest

Vezi mai jos ce zic soferii din Romania:

“Acum 6 sapramani-mesaj incarcare imposibila.(dispare instant) Apoi nimic deosebit 3 săptămâni pana la revizie când aflam ca exista OTS albastru de schimbare a bateriei de tracțiune.-foto 1.

Ne programam la Cobalcescu(singurul loc în Ro unde se face asta) și când sa plecam-foto 2… Asa ca a ajuns masina pe platforma la ei.( nu am riscat sa fac 80 km pana la B,mașina mergea “normal”).

Renault Megane E-Tech, test , probleme tehnice, recall Renault Megane E-Tech, probleme perii motor, probleme charger, autolatest

Acum conduc un Logan de mobilitate și nimeni nu știe nimic de vreun termen de reparatie(5 h durează schimbarea bateriei deci adusul ei e problema).”

“Salut. Megane e-tech achitionat in mai. 28 august : eroare BCI Am tot sperat că se resetează 1 septembrie: mașina trimisă pe platformă la service Renault 7 septembrie: verdict Renault motor tracțiune defect.

Renault Megane E-Tech, test , probleme tehnice, recall Renault Megane E-Tech, probleme perii motor, probleme charger, autolatest

Necesită înlocuire Nu știe nimeni cât durează reparația Nu vor să ofere mașina la schimb pe durata imobilizării / reparației Mașina am achiziționat-o in prostia mea, in necunoștință de cauză; la bani de Tesla. . La un simplu search “Megane e-tech bci” google returnează rezultate fabuloase; foarte multe etech-uri au această problemă .

Achiziția acestei mizerii de Megane etech a fost una din cele mai proste decizii ale mele.”

Renault Megane E-Tech, test , probleme tehnice, recall Renault Megane E-Tech, probleme perii motor, probleme charger, autolatest

Adevarul despre Renault Megane E-Tech 220 CP 60 kwh 2023-Pret, dotari, calitate si problema concurentei cu Tesla

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

12 COMMENTS

  1. Da,nu ne spune cineva și care sunt pbl majoritare ?Sa nu mai pierdem noi timpul pe forumuri….Nu că aș fi vrut Megane dar am Spring și eram curios.Sunt unii care nu-s la prima electrica și au făcut pasul către ceva mai de sus,cu autonomie mai mare,etc.Eu cred că noi ,omenirea nu stăpânim limbajele de programare de fapt…tot de noi imaginate.In viitorul apropiat ,nu programatorii vor fi cei mai bine plătiți ci cei care fac specificațiile.Sa fie cat mai clare și corelate cu realitatea.Iar programarea o va face o IA !Majoritatea sunt probleme de logica,de interpretare date,conflicte,sau pbl de electronică.Masinile au ajuns așa complicate din cauza atâtor senzori , funcții ,stări și situații diverse care trebuiesc gestionate că nici inginerii nu și le pot închipui in toate combinațiile lor posibile…Eu am văzut o grămadă de motostivuitoare electrice in industrie,peste tot și nu am auzit de atâtea pbl…E ca și cu învățământul românesc,superb pe hârtie și jalnic in realitate.Vrem luna de pe cer dar nu suntem in stare sa facem o cerere sau sa judecăm niste lucruri simple(sau sa facem de exemplu înlocuirea în siguranță a unui bec ars).Suntem cam varza…cu aceasta digitalizare forțată…!
    Câștigă piata și încrederea cei care fac mașini cat mai simple.Spring are inca multe butoane analogice și comenzi manuale si ce bine e !!Nu am nevoie ,ca la mizeria de Tesla,de o tableta și 10 apăsări prin diverse meniuri,ca sa deschid torpedoul,când oricum trebuie să mă întind sa iau ce vreau de acolo…Câtă prostie putem avea azi în Ind auto adusa de tinerii ăștia habarniști !!

  2. Ne grăbim să etichetam totul ca un gunoi, eu înțeleg supărarea clientului, evident că îți dorești cel mai bun produs când l-ai plătit și mai cu seamă cu o suma mare, dar sa spui că întreaga marca e praf… Cei cu Tesla, au fost toți lipsiți de probleme? Probleme sunt la toate mărcile, generalizarea este însă periculoasă, astfel de motiv, a dus până la persecuția unor popoare.

    • ….vezi ca la Tesla a ajuns masina sa-si comande singura piesa stricata la service fara sa dai de vreun Dorel de la Service care sa te critice ca stie el mai bine cum sta treaba!

    • Eu de acum 6 ani urlam pe net SI la toate instituțiile care am crezut că îi pot trage de urechi pe cei de la r enault cu r mic! Am o Zoe care a stat la ei in service 6 luni SI poate mai stătea dacă nu trimiteam mailuri SI în stânga si in dreapta. Mai desinteresati ca ăștia nu am văzut : să te ferească Dumnezeu de service la ei!

  3. Auziți aici o întrebare voi știți câți nanofarati produce o mașină electrică și ce efecte negative are asupra sănătății ?
    Și a doua sa dai 5300 de euro pe așa ceva trebuie să fi prost nu glumă

  4. La toate mașinile electrice, dar la toate, să te ferească sfântul să ai probleme, defecțiuni, accidente…. că stai cu lunile după piese. Am Spring din noiembrie 2021. În doi ani mașina a stat în service un an…. Zici, bă, am avut eu ghinion să fiu lovit de două ori….ok….dar să stea mașina în service, o dată 3luni și a doua oară încă 10 luni???

  5. Nu știu, mi se pare mie, sau trecerea asta la mașini electrice, este poate puțin(sau mai mult) forțată. Este ca și cum cineva, î-ți cam bagă pumnul în gură, fară ca tu să vrei. Poate ca o pătrundere ceva mai lentă a mașinilor electrice pe piața auto, ar fi fost de dorit. În felul acesta, s-ar fi rezolvat mult mai ușor problemele inerente unui produs nou, și nu ar mai fi fost atât de multe reclamații și nemulțumiri(mai puține reclamații, duc la o rezolvare mai rapidă a problemelor, service-urile nefiind blocate de mulțimea mașinilor cu probleme).

  6. Am avut 3 mașini electrice.Un Citroen C zero 2012 luat în 2015…..costuri toate cu piesele …300 lei un releu și un set de cauciucuri all season . Merge și acum fără probleme dupa 40000km. A 2a Tesla model S am făcut vreo 30000km….nu am schimbat nimic.A 3a Tesla model S….am deja vreo 170000km cu ea și am schimbat 2 brate 2000lei, 2 pivoți vreo 300 lei, usita de încărcare 7-800 lei și am reparat parktronicul 500lei.Bratele cand le-am avut le-am schimbat.Usita am mers cateva zeci de mii cu ea asa pana m-am hotarat sa o schimb.Parktronicul nu a mers vreo 2 3 luni pana m-am hotărât sa ma ocup de el…a fost un fir intrerupt…..s-a dat vara jos si s-a lipit firul.Cam astea au fost cheltuielile, însă nu a trebuit sa stau cu mașina deloc….a mers continuu, mai puțin 1..2 ore cât a fost la service sa schimb piesele respective.

  7. Am un Opel Insignia diesel,nu as conduce un Tesla nici dacă-l primesc gratis,după ce am avut Toyota Celica (1972) și Lincoln Town car 1990,Tesla pare o jucărie pt copii pasionați de computere,este o ciudățenie pe 4 roti,dar nu este o mașină adevarata

  8. Buna ziua, Am Renault E-tech din luna Mai și deja am făcut cu el aproape 14000 km, vreau sa va spun ca am trecut de autonomia bateriei pe care au anunțat-o cei de la Renault și pana acum nu am avut nici o problema.
    Pentru cei care spun ca mașinile electrice sunt jucării, vreau sa le spun ca de când mi-a venit Renault-ul, masina mea 4×4 cu 313 cp cu opțiuni full… sta în curte și îi ruginesc discurile de frana!
    Sfatul meu este sa încercați și după sa aveți păreri!
    Succes!

  9. Cât de curând, mașinile clasice vor valora cât greutatea lor în aur. Mulți ani de zile au despre problemele Dacia 1300/1310, că erau slabe etc. Dar, niciodată nu am auzit ca cineva să cheme platforma ca să ajungă acasă cu mașina. Erau reparate în fața blocului și erau cai de povară.
    Acum, toată lumea plânge de vehiculele electrice, dar observ că se umplu orașele cu ele!
    Unde este adevărul? Că sunt proaste sau că românii se comportă ca maimuțele și se iau la întrecere care are mașină electrică, iar vecinul care are încă un diesel sau benzinar e arătat cu degetul?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente