Tesla tocmai a atins pragul de 1 milion de vehicule livrate în Europa. Această realizare evidențiază eforturile susținute ale companiei de a promova adoptarea vehiculelor electrice și de a contribui la tranziția Europei către energia sustenabilă.
Pe baza emisiilor medii generate pe durata unui ciclu de viață, vehiculele Tesla aflate astăzi în circulație vor evita generarea a circa 50 de milioane de tone de CO2e. În cazul fiecărui vehicul, aceste valori sunt egale cu emisiile generate de o singură persoană în urma a 50 de zboruri dus-întors între Barcelona și Los Angeles.
De asemenea, această etapă subliniază legăturile strânse pe care Tesla le-a construit de-a lungul timpului cu consumatorii din Europa. Aceștia reprezintă o categorie mare de clienți care au încredere în vehiculele Tesla și care aleg un vehicul electric care nu numai că este interesant și distractiv de condus, ci și sustenabil, fiabil și cu cel mai mare grad de eficiență.
De la livrările limitate de vehicule Roadster în 2009 la sute de mașini livrate în fiecare zi în 2023, creșterea exponențială a companiei Tesla este rezultatul accentului puternic pus de aceasta pe transformarea vehiculelor sale într-unele accesibile pentru mai mulți clienți, atât prin accesibilitate financiară, cât și în materie de încărcare.
Programul Master Plan Tesla, un preț mediu de vânzare redus la jumătate
În conformitate cu programul nostru Master Plan din 2006, am trecut de la vânzarea unei mașini sport electrice, al cărei preț depășea cu mult suma de 100.000 EUR, la vehicule electrice mai accesibile și mai potrivite pentru familie, care răspund nevoilor mai multor cumpărători de vehicule noi din Europa.
Din 2018, când livram doar Model S și Model X, până în 2023, când deținem gama completă de vehicule S3XY, prețul mediu de vânzare în Europa a scăzut cu peste 50%.
Deși cea mai mare parte a acestor reduceri de costuri sunt rezultatul economiilor la scară, continuăm să ne transformăm oferta într-una mai accesibilă prin tehnici inginerești și de producție originale și inovatoare. Numai în acest an, Model Y, cel mai bine vândut vehicul în Europa, a devenit mai accesibil, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea, siguranța, eficiența și performanța.
Rețeaua Supercharger Tesla: mai mare, mai rapidă și fiabilă
Pe lângă creșterea accesibilității, Tesla și-a extins semnificativ rețeaua Supercharger în Europa. Această creștere a jucat un rol esențial în facilitarea atingerii pragului de 1 milion de livrări prin furnizarea unor soluții de încărcare avantajoase și eficiente pentru proprietarii de vehicule Tesla.
În prezent, Tesla operează peste 1.000 de stații și 13.000 de dispozitive Supercharger în regiune, având o disponibilitate de 99,95%. Pe 12 dintre piețele noastre principale din Europa, peste 85% din punctele aflate pe autostrăzi și drumuri principale se află la mai puțin de 60 de minute de o stație Supercharger. Iar dezvoltarea va continua în același ritm și în 2023. Pe parcursul primelor 3 trimestre ale anului, am creat în medie 8 posturi Supercharger individuale în fiecare zi în Europa.
Pe lângă rețeaua Supercharger, soluțiile avantajoase de încărcare la domiciliu, inclusiv dispozitivul Wall Connector de la Tesla și extinderea rapidă a rețelelor de încărcare publice și private, consumatorii din Europa au acum acces și la o infrastructură de încărcare omniprezentă, care permite experiențe avantajoase de încărcare zilnică și pe parcurs.
Tesla Model Y Standard Range (2023):Test Drive Model Y de 299 CP, 57.5 kwh cu 32.000 euro-Autolatest
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI