Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de masini Tesla se ingramadesc sa alimenteze gratuit la Promenada! Pretul energiei electrice a crescut simtitor si pentru bogatii Romaniei

Si cand vorbim de bogatii Romaniei trebuie spus ca pretul de baza al unui model Tesla Model 3 este de peste 50.000 euro, adica este o masina destinata celor cu o putere financiara foarte buna.

Tesla inca ofera in Romania gratuitate la incarcare masinilor cumparate pentru simplul fapt ca Tesla are o retea foarte mica de chargere care nu acopera nici pacar 5 orase din tara.

In America soferii de Tesla au inceput sa stea cu orele la cozi pentru a incarca masina

Tinand cont de asta, americanii inca ofera incarcare gratis in Romania pana cand reteaua urmeaza sa fie marita.

Pretul mare al energiei electrice a dus automat si la aparitia primelor COZI LA INCARCAT la chargerele Tesla, lucru prefect normal daca ne uitam ca in urma cu 3 ani aceeasi situatie a fost si in SUA unde bogatii americii au stat cu orele sa-si incarce masinile.

coada la incarcare masinilor tesla, coada promenada charger tesla, bogatii saraci tesla, incarcare moca tesla, autolatest, sarakii cu tesla, testeauto

In prezent in Europa, pretul pentru 1 kwh incarcat la un supercharger Tesla este de 2.72 lei, iar fiecare minut petrecut extra la “pompa” se plateste cu 1 euro! Adica, daca ti-ai uitat masina 15 minute la incarcat cu bateria plina platesti extra 15 euro!

coada la incarcare masinilor tesla, coada promenada charger tesla, bogatii saraci tesla, incarcare moca tesla, autolatest, sarakii cu tesla, testeauto

STIREA INITIALA

Deși au dat zeci sau chiar sute de mii de euro pe o mașină electrică de la Tesla și până nu demult și-o încărcau acasă, acum proprietarii sunt depășiți de costuri.

coada la incarcare masinilor tesla, coada promenada charger tesla, bogatii saraci tesla, incarcare moca tesla, autolatest, sarakii cu tesla, testeauto

Vineri seara, zeci de șoferi de mașini electrice Tesla au stat ore întregi la cozile uriașe formate în fața supercharger-ul din parcarea mall-ului Promenada pentru a-și încărca vehiculele gratuit.

Tesla limiteaza incarcare masinilor la maxim 80% pentru ca nu sunt suficiente statii de incarcare

„Dacă mergem în fiecare zi, în fiecare zi, dacă mergem o dată pe săptămână… 40 de kw, intră… o încărcăm la priză acasă, am plătit 700 lei pe lună, dar nu am încărcat-o în fiecare zi”, s-a plâns un șofer de cheltuieli.

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. ok, sa facem un calcul …
    a platit 700 ron / luna, dar cati km a mers el.
    facem asa 700 ron / luna / 2.72 Ron /kwh = 257 kwh / luna
    257 kwh / 23.1 kwh/100 de km (cat ar fii consumul extraurban sa zicem (buhnici atat a consumat cu model 3-ul lui la 130 kmh pe Autostrada soarelui)) inseamna = 1100 de km aproximativ / luna
    1100 km / 30 = 36.6 km zilnic (si sambata si duminica) sau 50 km/zi, sambata si duminica fara consum

    ca sa faci cu o masina diesel 1100 de km costa:
    referinta ca pret 8.35 litru de motorina standard ( cel mai ieftin pret, Petrom, Str. Dr. Herescu Petre, nr. 2A, Sect 5, 50587 ) informatie luata de aici https://www.peco-online.ro/index.php

    Un consum de 8 litri de motorina la suta de km = 8 litri * 8.35 ron = 66.8 ron / 100 km
    66.8*11 = 734 ron deci un pic mai mult decat electrica.

    Asta inafara orasului, in oras consumul real al unui diesel este mai mare (10-12 l/100) iar consumul unei electrice (14.6 kwh/100 km) este mai mic.

    • Si daca masina ta diesel consuma 6.5 litri de motorina in Bucuresti bara la bara? Cum ramane cu economia real, sau ce faci daca conduci o masina pe GPL care consuma 10 litri de GPL in oras, adica echivalent a 5 litri de benzina cu 7.3 lei/litru pentru fiecare 100 de km?

  2. Cam care diesel compact de minim 150 cai consuma 6.5% in oras bara la bara adica deplasare cu viteza de 15-20km/h? Nu vorbim de Pejo 206 1.4hdi sau Polo 1.2 tdi ca astea-s subcompacte. Cat priveste GPL-ul 10% e un consum greu de atins in oras si pentru un Logan 1.0 SCe.

  3. Eu am avut diesel (Ford Mondeo Mk4, 2.0) și consumam 6-7 afară și 9-10 în oraș.
    Am schimbat-o cu Volvo S40 2005 1.8litri benzina, dar și GPL. Consum real 10 litri afară și 13-14 în oras.

  4. @Nicolaie. Regleaza-ti talpa sau regleaza-ti instalatia. Eu am un break mare gen Mondeo, 1.6 tone, 2.0 aspirat benzina si gaz iar consumul in afara pe DN mers normal e 8% gaz. Mers mai tare, 9%. Autostrada 10-11%. Naveta + un pic de oras 10% (35km/h). Oras 12% (25km/h). Oras mai greu, 13% (20km/h). Oras greu greu 14% (15km/h). Instalatia e Prins.

  5. In oraș am cu 1.5TDCi maximum 6.4-6.5 cu aer si bară la bară. În extraurban pot ajunge de la 4.x la 5.x depinde cum vreau merg. Astia care puneți 8-10l vreți să scoateți electrica mai bine dar calculați la motoare de Patrol 2.5 😂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente