Acum vedem cum mii de soferi de Tesla au inceput sa stea la coada in SUA pentru a alimenta acumulatorii masinilor in Superchargerele Tesla din California.
De fapt vedem pentru prima data cum vanzarile din ce in ce mai mari de masini electrice duce automat la ambuteiaje serioase in zonele de incarcare, loc unde sute de soferi vor sa-si incarce in aceelasi timp masinile.
In SUA au aparut aceste cozi la chargerele Tesla pentru ca acum si modelele Tesla de baza benefeciaza de suport, iar Tesla Model 3 are intr-o versiune de top capacitatea de a incarca acumulatorul extrem de repede.
Mai nou, de un astfel de bonus temporar au beneficiat şi proprietarii de Model 3. Cu ocazia călătoriilor realizate de foarte mulţi americani de Thanksgiving Day, începând de miercurea trecută şi până la sfârşitul zilei de duminică, printr-un update software a fost mărită puterea şi viteza de încărcare pentru cei mai mulţi posesori de Model 3.
Pentru Tesla Model 3 Standard Range Plus (SR+) puterea de încărcare a fost mărită de la 100 la 170 kW, iar pentru Tesla Model 3 Mid-Range (MR) de la 120 la 200 kW.
Totuşi, marea majoritate a staţiilor Supercharger sunt V2 (versiunea a doua), ceea ce înseamnă că maşinile electrice pot fi încărcate cu maxim 150 kW (limita pe care o au Model S şi X).
Si toate acestea se intampla intr-o zona din California unde majoritatea soferilor locuiesc la casa cu garaj, deci pot sa-si incarce acumulatorul extrem de facil.
Intr-un Bucuresti cu blocuri comuniste incarcarea unei masini electrice devine 100% dependenta de o statie de incarcare publica, adica daca aceste masini se vor vinde si mai mult in Romania lipsa inftrastructurii urmeaza sa duca la colapsul total al retelei actuale de incarcatore din zonele comerciale.