Tesla a facut un pas extrem de important in restrictionarea mobilitatii soferilor de Model 3, Y sau Model S care au platit chiar si peste 100.000 de euro pe masina lor.
Pe anumite piete clientii nu mai pot incarca masina la mai mult de 80% din capacitatea acumulatorului pentru a permite si alti clienti sa stea la coada mai putin in zona superchargerelor marcii.
Acest pas este unul socant pentru clientii de Tesla pentru ca acestia nu mai pot benefecia de autonomia maxima a masinii si trebuie sa-si intrerupa mai des o calatorie.
Aceasta intrerupere inseamna pierderea a peste 45 de minute la supercharger.
In Europa momentan nu a aparut aceasta restrictie, insa fanii spun ca Tesla detine controlul total referitor la comportamentul unui client de Tesla ( service, update, pret kwh, timp incarcare, taxare extra masina lasata la incarcat etc!).
Acesta este si motivul pentru care foarte multi clienti renunta in SUA la masinile electrice chiar daca benzina a ajuns la peste 6 dolari galonul, restrictionarea mobilitatii fiind mai importanta decat mediul inconjurator sau chiar si pretul de achizitie!
De asemenea, Tesla monteaza in lumea civilizata si o tablita care spune ca in general stationare nu trebuie sa depaseasca 2 ore!
Adica nu lasi masina la incarcate 5 ore ca te plimbi prin mall!