myboschservice_1
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de Dacia Spring blocheaza intreaga retea de chargere din Romania-Dacia Spring devine cea mai criticata masina EV

Mirajul masinii electrice incepe sa devina un adevarat cosmar pentru cei care chiar au aceste masini pentru ca Romania a devenit o tara blocata de soferii de modele Dacia Spring.

Si asta o spun chiar cei care au masina electrica care se vad pusi in fata unei situatii in care alimentarea unei masini EV devine problematica in toate statiile publice de incarcare.

retea chargere ev romania, plugshare probleme, dacia spring soferi nesimtiti, dacia spring blocheaza reteaua ev, probleme posesori dacia spring 2022

Aplicatia PlugShare este DEGEABA pentru soferul de Spring pentru ca acesta nu bifeaza alimenatarea, iar soferul de Spring devine cu adevarat o mare porblema pentru ceilalati pentru ca anuleaza incarcare masinilor deja aflate la incarcare.

CODUL BUNELOR MANIERE LIPSESTE LA POSESORII DE SPRING

Vezi cei zic cei de la Electromobilitate despre invazia de masini Dacia Spring conduse de soferi fara nici un fel de scrupule!

“Verificăm Plugshare, nimeni la stație. Ajungem la stație, un Spring (deja nu le mai suport, sincer) la încărcat. CCS-ul liber. Bag la CCS, mă bifez în aplicație (Plugshare) și intrăm în magazin pentru 25 minute. Revin la mașină după cele 25 de minute, pentru că urmărind în aplicația mașinii, am văzut că procentul stagnează, și descopăr cu stupoare că sesiunea mea fusese oprită.

Lângă mine, un alt Spring (am menționat că nu le mai suport deloc?). Că a oprit cel care plecase, că a oprit cel care încărca, nu am de unde să știu, important este că răul fusese făcut.

retea chargere ev romania, plugshare probleme, dacia spring soferi nesimtiti, dacia spring blocheaza reteaua ev, probleme posesori dacia spring 2022

Am repornit sesiunea, și a trebuit să aștept încă 30 minute să se încarce (bateria începuse să se răcească, momentul prielnic fusese pierdut), când puteam deja să plec mai departe pe drum.”

INCARCAREA MASINII ELECTRICE LA CLUJ DEVINE IMPOSIBILA

A doua zi, hai să mergem la încărcat, cât vizităm centrul orașului. Mașina cu 15% baterie. Identificăm o zonă cu vreo 8 prize ale primăriei, ne îndreptăm către locație… Ce să vezi? 7 ocupate, iar a 8-a, deși era disponibilă, din cauza celei de-a 7-a mașini (un Bolt… apropo, nici pe ăștia nu-i mai suport: Bolt, Uber, Agm, Elec… toate firmele astea de ridesharing, care „căpușează” întreaga infrastructură, fapt de pe urma căruia ei câștigă o grămadă de bani) parcată extrem de prost, nu putea fi accesată.

Singura mufă funcțională, respectiv Type2-ul, era ocupată de o mașină nebifată pe Plugshare, fără vreun număr de telefon la vedere, și care peste toate, nici măcar nu încărca în acel moment. Doar stătea mufată la stație, ocupând locul inutil.

Eșec total!

retea chargere ev romania, plugshare probleme, dacia spring soferi nesimtiti, dacia spring blocheaza reteaua ev, probleme posesori dacia spring 2022

OLTENIA RURALA: RAMNICU VALCEA

Verificăm Plugshare, mașini la încărcare, mașini în așteptare. Zic, hai totuși, vedem la fața locului. Ajunși la stație, un ID.3 la CCS, un Spring la Type2. Merg și întreb care-i situația (menționez că ambii erau localnici), mi se comunică dinspre ID.3 că mai stă vreo 15-20 minute, iar apoi preia mufa Spring-ul (care dacă tot aștepta, a zis să ocupe și cealaltă mufă).

Ok, mă bifez în așteptare pentru Type2, și așteptăm. Mai apare o mașină, o Kona, care vine și se ia fix de noi.

Îi explic situația, nu a înțeles. Dar rămâne. Pleacă ID-ul, preia Spring-ul mufa CCS, mă bag la Type2.

retea chargere ev romania, plugshare probleme, dacia spring soferi nesimtiti, dacia spring blocheaza reteaua ev, probleme posesori dacia spring 2022

Când porneam sesiunea, observ procentul Spring-ului: 77%. La acel procent, posesoarea – o localnică, se bagă la CCS. Nu mai zic nimic!

Schimb statusul în aplicație, și plecăm către magazin. La care cel cu Kona mă întreabă cât durează. Răspund: 2 ore. Face ochii mari. Da, că sunt la Type2. Exact cum v-am explicat. Am nevoie de baterie plină, să ajung la București. S-a mai potolit auzind asta. Și până am revenit noi la mașină, Spring-ul, care probabil a stat până la 100%, plecase și îi luase locul Kona.

PITESTIUL MIRIFIC:

Verificăm Plugshare, nimeni bifat ca încărcând, doar un ALT Spring în așteptare. La fața locului, situația era alta. Un Spring la CCS, nebifat, și la Type2 o Skoda Citigo sau VW E-up (nu mai rețin exact) nebifat de asemenea, al cărui posesor stătea de vorbă cu posesorul Spring-ului în așteptare.

Toți trei localnici. Toți trei (pentru că la un moment dat a venit și cel de-al treilea de și-a luat mașina de la încărcat) de vârsta a patra (fără supărare), probabil cu foarte mult timp liber, și dornici de socializare.

Merg și întreb care-i situația/planul, mi se explică de cel în așteptare că el urmează la CCS, întreb către celălalt cât mai intenționează să mai stea, îmi spune că 10 minute. Îi anunț că rămân să aștept la Type2, mă bifez ca atare în aplicație, și așteptăm (cu motorul pornit, și clima de asemenea, consumând procente importante din baterie).

retea chargere ev romania, plugshare probleme, dacia spring soferi nesimtiti, dacia spring blocheaza reteaua ev, probleme posesori dacia spring 2022

Trec 10 minute, nimic. Trec 15 minute, nimic. După 20 minute (dublul timpului care mi-a fost comunicat) mă duc și întreb: mai stați ? Că mi-ați spus 10 minute, acum 20 minute.

CONCLUZIILE AUTOLATEST:

Textul a fost preluat de AICI, fanii masinilor electrice incepand sa se loveasca de mioriticii posesori de Dacia Spring care blocheaza premediat intreaga retea de chargere EV din Romania.

Daciei Spring Comfort Plus 2022, pret rabla Daciei Spring Comfort Plus 2022, rabla plus, autolatest, review, price spring romania

Acesta este si motivul pentru care masina electrica trebuie sa ramane “doar de oras”, iar cand iesi in vacanta poti oricand sa alegi un diesel care merge 1.000 de km cu 50 de litri si care se incarca in doar 3 minute in orice benzinarie din Europa.

Electrificarea fortata a Romanieie este o mare prostie pentru ca Romania are cea mai slaba retea de chargere din UE, iar lipsa bunului simt civic al posesorilor de Dacia Spring devine in realitate marea problema a experientei masinii EV pe aceste meleaguri.

statii incarcare masini electrice romania, acea probleme masini electrice, retea chargere ev romania, probleme incarcare masina ev, unde incarc masina electrica?, plugshare probleme statii incarcare

Articole Interesante

Alte Stiri

52 COMMENTS

  1. De obicei încarc Springul 100% ca să nu mai stau în altă parte mai mult.
    Mi-am făcut obiceiul ca, dacă în timp ce stau la stație și am trecut de 80% și vine altcineva, cedez CCS-ul… Mai ales dacă sînt la Deva și apare un „străin”.
    Mi s-a cedat locul la Turda de două ori, oare de ce nu aș face și eu la fel ?
    Plus de asta mă anunț pe PlugShare cu un timp mai puțin decît arată mașina tocmai ca să vină la stație următorul doritor, să nu piardă timpul aiurea. Dacă vine careva, cedez locul așa cum am scris.
    Așa ar fi frumos să facem toți ceilalți față de cei aflați în tranzit !

  2. Cine a scris articolul, nu voi, sursa citata este un trist. Nimic nu i convine, nici spring nici Bolt uber, nimic. Daca omul de spring are bani ce sa faca, probabil toți ar vrea tesla sau ev 6 dar fiecare după posibilități.
    O mizerie de om, cu nasul pe sus si probabil foarte arogant care daca are aceleași comportament și la statie isi merita soarta

    • “s-a” scris
      Alex a criticat titlul, care asa e, n-are treaba cu articolul…
      Este vorba despre masina nationala, cea mai ieftina electrica. Pai clar ca e un Spring non stop la incarcat.
      Spuneti merci ca n-are capacitate mare. Iar celelalte nesimtiri tin de om, nu de masina.

    • Masina electrică trebuie sa cumpără de cei care au casa si incarcă acasă! Mai ales gunoiul de Spring. Cele publice este pt tranzit. Vine cineva de la sute de km si asteptă după localnicul prost care ocupă degeaba statiile de incărcat.

    • Asta ai inteles tu din text?!!? Pe pariu ca te comporti exact ca cei descrisi in text mai tristule!

    • Pariu ca ai o mizerie de spring și ubaresti cu el .. trist…Astept cu nerăbdare sa dispară mokangeala și sa,fie pe bani și timp petrecut la pompă, atunci sa vezi distracție 🤣🤣

  3. Vai vai bogatul posesor de EV strain e deranjat de sarakul cu Spring. Poate era mai bine sa se gandeasca, sa mai astepte, sa isi ia un hibrid, sa incarce noaptea pe unde poate. Nu stiu, mai erau solutii.

  4. Da. Inafara de posesorii de Tesla cei cu alte mărci vor avea o problema și cu mârlănia și cu rețeaua de 2 lei. Dar asta trebuia sa si-o asume când au cumpărat pentru ca uni dintre noi am prevazut invazia de lăcuste…

  5. Abia aștept sa vad knd o sa ceara bani pt încărcat la fel k și cum ai alimenta diesel sau benzina, asta se va intampla cât de curând pt k este un business nu este vorba de poluare și se va intampla curând.

  6. Nu e vb ca are posesorul spring. E vb ca nu isi da check in. E vb ca am vazut posesori car sharring spring care habar nu aveau cum sa mufeze. Aceia sunt cei care nu cunosc aplicatia. Si eu la inceput nu stiam de plushare dar explicandu mi un domn care de asemenea astepta sa incarce.
    Concluzia:prea putine statii CCS

  7. Dar cand stai acasa si constati ca incarci in alt cartier?!?. Mi s a clonat cardul de enelx si pe banii mei a incarcat cineva. Am cerut blocarea cardului si o lamurire. Dar au zis ca nu ma pot ajuta,deci fiti atenti la ce fac unii in masini la statii.

    • Problema e, ăia cu Spring pot încărca acasă, cât umblă ei, ai timp odată pe săptămână 16 ore sau în fiecare noapte. Stațiile publice sunt gândite pentru încărcare rapidă pentru cei în tranzit, nu pentru localnici,care vor să trăiască gratis. Dacă ai luat Spring, asumă-ți faptul că nu poți încărca rapid, deci nu ocupa locul. Cum se spune, dai un ban dar stai în față, deci plătești o dată mașina și apoi încarci rapid, dacă ai încărcare lentă, gen Spring, atunci du-te acasă și nu bloca sistemul. Iarăși o prostie made in Romania, ieftin și bun să fie, sau chiar gratis. Ăia cu Spring sunt de multe ori foști rabliști, bine hai să forțăm guvernul, să dea bani serioși pe electrificare, gen 20000€ pe mașini mai serioase și să instaleze stații rapide. Să dea mai mulți bani pentru autobuze electrice, oamenii din oraș să circule cu transportul în comun, cei din afară cu electrice,nu Spring.

  8. Este un titlu fortat
    Am intalnit posesori de Mercedes de Tesla si Bmw care nu se inregistreaza pe Plug Share
    Eu unul sunt posesor de Spring si te asigur ca folosesc aplicatiile si am patit-o de multe ori sa astept dupa masini mult mai scumpe si soferi mult mai “bogati” care atarna la statiile gratuite.

  9. Este cam exagerat. Eu încarc Șpringul acasă și nu mă arde tare la factura dar se întâmplă odată sau de doua ori pe luna să merg la o stație rapida. Ce găsesc acolo : Porsche, Mercedes, BMW, Kona, numai mașini de bani multi, toți posesorii stau la vile dar incarca la “gratis”. Așa că nu văd de ce Șpringul este blamat. Blatul sa fie proprietarii nesimțiți indiferent de marca mașinii.

  10. Aici e problema. Orice producator imbecil care a gasit o baterie si un motor de masina de spalat crede ca poate sa faca o Tesla. Tesla o incarci acasa, 1200 de km te dai cu ea, iti faci concediul si te intorci acasa, unde o reincarci. Spring nu e o masina, ca si celelalte dacii e o cutie cu roti, o aberatie tehnica. Si ca sa nu mai discutam de aplicatie si ce face Springu la priza, hai sa ne gandim putin ce fel de ……ar da banii pe asa ceva. Deci, mai are cineva asteptari de la astfel de persoane? Pe mine unul ma cam bufneste rasul.

    • Băbăiatule, ești frustrat rău de tot. 1200km range la Tesla? Ai vise umede. Comentezi despre mașini electrice, dar tu nici curent electric nu ai acasă.
      Ciocu’ mic și dai pedală la cazanul ăla al tău!

  11. Nu știu când vor înțelege toți “țăranii”, că Plugshare este o aplicație menită să îmbunătățească procesul de încărcare a unei mașini electrice și e COMPLET OPȚIONALĂ. NU ESTE OBLIGATORIE.
    Într-adevăr, ar fi mult mai bine dacă toți ar folosi-o, dar corect. Iar asta nu se întâmplă. Mulți “țărani” dau WAITING, când sunt la 5 kilometri de stație, (in condițiile in care orice postezi in aplicație trebuie sa reflecte situația de la stație, nu planurile de viitor ale celor care vor sa încarce.) apoi când ajung la stație și găsesc pe cineva acolo încep să facă scandal, că vezi doamne ei și-au pus pe aplicație WAITING. După mintea lor de rahat, ar trebui să ajung la statia nefolosită, să mă uit în aplicație și când văd că și-a pus un țăran waiting, să stau degeaba și să aștept să vină el sa încarce….. că și-a pus WAITING când a plecat de-acasă. La fel și dacă face vreun accident pe drum…..ar trebui sa-l aștept până îl declară la poliție, își repară mașina și vine sa încarce…… că doar și-a pus WAITING pe Plugshare.
    Am întâlnit situații în care pe Plugshare apărea că 2 mașini încarcă, iar o a 3-a e WAITING și când am ajuns acolo, surpriza…..nu era nimeni.
    (Deoarece cei care au încărcat, au plecat înainte de expirarea timpului și nu au dat sign out, iar “țăranul” probabil își punea șlapii, să plece de-acasă.
    Pe langa situațiile astea, mai e și situația în care omul și-a uitat telefonul acasă…..sau are 50 ani și nu ii plac smartphone-urile. Asta înseamnă că nu mai are voie sa încarce….sau că trebuie înjurat de toți morții că nu s-a pus pe aplicație???? Sau poate a închiriat o mașină electrică și habar nu are de Plugshare.
    Treziți-vă dracu la realitate și nu mai trăiți în lumea voastră de vis și anume Planeta Maimuțelor.
    Sincer am ajuns la concluzia că Plugshare ar trebui interzisă în România, deoarece face mai mult rău decât bine. Sau măcar să nu mai poți dau Charging Now și Waiting, decât dacă ești la stație….. să verifice prin GPS.
    Nu înțeleg nici cum funcționează creierul multora.
    Eu mă uit extrem de rar pe Plugshare. Și nu am avut niciodată probleme, deoarece 90% din timp încarc doar in 2 locuri.
    1. La o stație situată la 300m de casa mea.
    2. La o stație situată foarte aproape de serviciul meu.
    Dacă ajung la muncă și statia e ocupată, nu mai încarc. Incerc din nou la plecare sau încarc următoarea zi. Dacă nici următoarea zi nu găsesc liber, mă duc la o stație cu plată.
    Restul dăților încarc când merg la cumpărături, dacă este liber. Iar atunci când ies din oraș încarc cu bani, și dacă e nevoie aștept. Nu mă duc să mă cert cu “țăranii” care au impresia că Plugshare e obligatoriu prin lege.
    Zic că nu înțeleg cum le funcționează altora mintea, deoare la statia de lângă mine, e tot timpul full, in condițiile in care nu sunt așa multe mașini electrice, in cartier. Nu înțeleg de ce nu își încarcă mașinile aproape de casa sau de serviciul lor…..sau dacă stau la curte chiar la ei acasă. Nu înțeleg de ce fac kilometri întregi, ca să stea la coadă la încărcat. Și nu înțeleg de ce le place să piardă timpul, așteptând cate 2-3 ore sa încarce mașina, doar ca să economisească 50 lei….sau chiar 15-20 lei, dacă încarcă acasă. (Eu plătesc 0,65 lei / kw, dacă încarc 30kw acasă, plătesc 19,5 lei) Ăștia care se iau la bătaie la stațiile de încărcare, cred că sunt urmașii ălora de se omorau sa cumpere tigăi la ofertă.

  12. Dragilor!!! Educația se face numai pe bani! Atât timp cât vor exista stații de încărcare gratuită o sa te lovești de oameni needucați, fără un minim de cultura indiferent de mașina pe care o conduc. Cei mai mulți vor face taximetrie pe daibageala. Problema e gratuitatea!!!!

  13. Dar posesorii de masini electrice se gandesc cine plătește curentul? Noi toti ceilalți. Si sper ca in curand sa plateasca pentru deplasari ca tot ceilalți, ca nu ajuta cu nimic mediul, curentul electric provine in mare parte tot din surse clasice si nu din vant si soare.
    PS. Chiar ma intreb cati km va duce bateria de pe Spring pana cand va trebui inlocuită?

  14. La unele statii de incarcare gratuite de la magazine vin ‘plugarii’ si se cearta cu omul care vine cu cosul plin, cum ca el l-a rezervat si de ce s-a bagat clientul in fata.
    Cum zice Catalin mai sus,cei cu waiting cu 5 minute mai devreme care ajung si-l gasesc ocupat de un client care isi face acolo cumparaturile tocmai pentru ca beneficiaza de free charging, sunt suparati ca nu se respecta.
    Daca nu ai casa si PV de ce ti-ai luat masina electrica cand stiai ca nu ai infrastructura? Pentru aia 10k $?
    Faceti scandal dar autoritatilor care subventioneaza carute…fara cai !!!

  15. Să știți că nu DACIA Spring “bifează” când e pusă la încărcat ci conducătorii sau posesori, așa că încearcă să te obișnuiești să le suferi!

  16. Poate se schimba aplicatia si pornesti/opresti incarcarea doar cu autentificare. Astfel e si monitorizare pe consum, stii clar ca nu ti’o scoate nimeni de la incarcat fiindca nu poate sa o porneasca pe a lui.

  17. trebuie sa fi prost sa-ti iei EV, iti faci viata dupa o masina, te planifici strict dupa incarcare, stai 2,3,5,6 ore cu nervi sa incarci.
    crezi ca salvezi planeta? ca nu poluezi? de unde crezi ca vine curentu cu care incarci ?! de la fulgere? de la generatoare pe carbuni hidrocarburi si alte nenorociri.
    intelegi ca bateria LITIUM ION nu este o baterie eficienta pentru un motor care vrea sa impinga cu 1-2 tone cu 75kj lucru mecanic si pierderile mecanice specificie auto, frecari cu aeru, cu asfaltu, cu subansamble etc. – BATERIA E DE LAPTOP, sunteti niste babalai care inghiti marketing gol.
    pana nu apar noi timpuri de solid state batteries nu este eficient EV, totodata unii din cei mai mari constructori de masini, spre ex porche, anunta ca peste 10 ani va scoate un nou motor ICE ( CLASIC) printr-un tech nou te honeycomb arhitecture structure si va lasa la o parte forma solida, lucru care va scadea greutatea motorului per total si foarte important a pistoanelor, greutatea lor se va simti ca un MARE aport de performanta.
    deci daca porche anunta ca peste 10 ani tot ICE va scoate, voi va umbulziti la tzeapa.
    singura aditie corecta a unui motor electric este pe masinile hybrid ca motor auxiliar, singura varianta adevarata.
    Orice altceva, arata gradul de fragmentare a experientei la care va relationati, adica sunteti prosti si nu stiti nimic, credeti orice, daca fac astia reclama la cacat, poimaine aveti toti pe frunte ca asa au zis la TV.
    masinile electrice nu sunt viitorul, cel mult sunt trecutul.
    daca voi aveti impresia ca un voucher dat de un state care v-a tinut in casa 2 ani, inseamna ca e ok, ganditi-va ca in masina iti iei amenda daca nu ai trusa de prim ajutor si centura ca e pentru siguranta ta, iar pe motocicleta ai trusele la ambulanta direct.
    SINGURA realitate a masinilor electrica este ca sunt un produs omogen hardware si software, lucru care va sfarsi printr-o obsolenta planificata bruta, unde datorita unui soft vechi sau hardware incet, nu vei mai putea corela sistemele masini si o vei lasa pe dreapta si daca arata ca scoasa din cutie.
    la o masina din 2005, navigatia, desi obsolete, o poti folosi pentru radio, sau o poti ignora, la o masina electrica orice BIT de informatie in plus incarca sistemul la fel ca la un telefon de acum 5 ani deschis astazi, desi nou, nu tine pasul cu toate procesele back-end de astazi si se va misca execrabil.
    orice bit de update, upgrade, va duce la obsolenta.
    success gaini proaste

  18. Sau asa. Dar problema e ca pentru fabricarea unei masini electrice se elibereaza CO2 in atmosefra cat ar polua o masina cu ardere interna timp de cca 30 de ani…asta lasand la o parte schimbul bateriilor, care necesita depozitarea deseurilor si construirea de noi baterii, chiar si reconditionarea lor, care la randul lor contribuie la o mai ampla poluare. Apoi vine si incarcarea lor, care ce sa vezi, se face tot prin combustibili fosili, transformati in curent electric . Overall masinile electrice in momentul de fata sunt un mod pentru unii de a face foarte multi bani nu de a scapa lumea de CO2. Taxele “incalzirii globale” sunt pentru cei saraci si cu mintea scurta, iar profitul e pentru cei cu bani. Iti cumperi masina electrica ca sa te duci sa te caci la veceul din curte…Cum e cu garsoniera si seria 7.

  19. Cum e ma cu electricele? Ma bifez in aplicatie ca incarc? Stau cu orele sa “alimentez”? Nu gasesc statii de incarcare?
    Pai hai sa va zica tata cum e la banzinar: bag la pompa, tzac pac am alimentat, 5 min si-am plecat.
    Nu va mai amagiti ca salvati planeta. Si nu va mai amagiti ca mergeti mai ieftin. La cat costa o electrica decenta ca si autonomie si la cat de complicat e cu alimentarea, mai bine ma lipsesc.

  20. Pai si ce, posesorii altor masini electrice se cred mai privilegiati decat cei cu electrice Dacia ? 🙂 Incarca fiecare cum are nevoie si gata, nu se sta pe smecherii si share-uri. Nu e retea… pai faceiti retea ha ha.

  21. Și eu am Spring, dar precum au mai zis alții..tine de om nu de mașina. Daca e liber la moca mă bag..daca nu mă.duc la.plata..ca.acolo nu e nici draq și sigur nu mă decontează nimeni și nici nu sta după curu meu careva. Cat despre prizele puse la.dispozitie de municipalitate sa fie libere pentru cei din tranzit nu sunt de acord. In primul rand sunt puse la dispoziție pentru cei locali care au mașini înmatriculate în localitatea respectiva, și plătesc taxe catre municipalitatea respectiva. Ei sunt cei mai îndreptățiți să le folosească.

  22. Am cateva mari remarci la acest articol partinitor si chiar defaimator la adresa posesorilor de Spring:
    1) aproape toate statiile cu plata sunt goale. Oriunde am fost era loc si n-am avut nici o problema. Statiile cu plata nu pot fi oprite decat de catre cei care au initiar incarcarea.
    2) la anumiti comercianti care ofera statii gratis incarcarea se opreste automat dupa 30 de minute. Cel mai probabil nimeni nu i-a inchis sesiunea… e doar frustrat.
    3) desi folosesc plugshare chiar si eu m-am grabit odata sa intru sa cumpar ceva din magazin si la iesire aproape am fost luat la bataie de doi uberisti cu Zoe ca de ce nu folosesc plugshare. Peste o saptamana unul din ei s-a bagat la incarcat inaintea mea cat eram eu pe waiting si faceam cumparaturi. Alta buba cu plugshare e ca multi se declara waiting de acasa si vin peste o jumatate de ora la statie. Asa ca datorita nesimtirii o sa se dilueze mult utilitatea acestei aplicatii.
    4) comportamentul asta abuziv la o statie gratis seamana cu taranii aia care parcheaza pe “locul lui” din putzolitic. Nu este deloc corelat cu marca masinii. E adevarat ca odata cu cele 5k de springuri multi “bastinasi” ai incarcatului gratis au inceput sa simta o presiune dar e ca si cum ai spune ca traficul din bucuresti s-a aglomerat datorita milioanelor de loganuri de pe strazi. Nu mai au astia cu ursuleti si cu golfuri loc de ei. Gipanele au liniile alea speciale si nu simt aceasta problema.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente