Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Ford a decis sa inchida definitiv fabrica Saarlouis din Germania dupa 50 de ani de existenta

Ford face inca un pas important in Europa dupa ce a vandut fabrica de la Craiova unui consortiu din Turcia.

Uzina Ford Saarlouis a fost in proprietatea celor de la Ford de mai bine de jumatate de secol, acolo americanii fabricand cu succes modele de renume precum Escort, Fiesta, Kuga si ultimul Focus.

ford inchide Saarlouis, ford iese din europa, Saarlouis se incide, germania pierde uzina ford Saarlouis, Saarlouis pierduta pentru ca vw vrea spania, autolatest

De fapt, acum putem spune ca modelul Ford Focus iese complet din productie pentru ca Ford ramane cu uzina din Spania unde produce gama Kuga HEV si PHEV insa si anumite modele Transit.

Seful Ford spune ca uzina din Spania este mult mai atractiva pentru americani pentru ca salariile sunt mai mici, insa si clima este mai prietenoasa cu un gigant industrial cum este Ford.

ford inchide Saarlouis, ford iese din europa, Saarlouis se incide, germania pierde uzina ford Saarlouis, Saarlouis pierduta pentru ca vw vrea spania, autolatest

Pe langa asta, Ford a semnat un parteneriat cu VW si viitoarele modele VW electrice urmeaza sa fie produse in uzina Ford din Spania pentru ca tot in Spania VW urmeaza sa produca si acumulatori auto.

“Valencia offers better prospects for the future, especially from a financial point of view,” said Ford ‘s European boss Stuart Rowley.

ford inchide Saarlouis, ford iese din europa, Saarlouis se incide, germania pierde uzina ford Saarlouis, Saarlouis pierduta pentru ca vw vrea spania, autolatest

In total urmeaza sa fie concediati peste 6.000 de muncitori care lucreaza atat la Ford cat si la partenerii din industia orizontala.

ford inchide Saarlouis, ford iese din europa, Saarlouis se incide, germania pierde uzina ford Saarlouis, Saarlouis pierduta pentru ca vw vrea spania, autolatest

s

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. La cat si-au batut joc de Focus era de asteptat. Motorizari slabe, calitate de asamblare similar cu cea din Turcia, materiale din ce in ce mai proaste. Traiasca globalizarea si electrificarea! Pacat, insa piata a invatat, de-a lungul timpului, sa pedepseasca avarismul si japca!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente