VW a inceput sa vanda una dintre cele mai bune masini PHEV de pe piata, noul Volkswagen Golf 8 eHybrid 204, masina care are in premiera o noua generatie a motorului pe benzina 1.5 TSI cat si o cutie DSG electrificata imbunatatita.
Sistemul său hibrid este compus dintr-un motor cu patru cilindri 1.5 TSI de 150 CP, un motor electric de 116 CP adăpostit în cutia de viteze cu dublu ambreiaj și, prin urmare, o baterie de 25,7 kWh brut (19,7 kWh net).
Volkswagen anunță o autonomie electrica de 144 km (ciclu combinat WLTP), cifra foarte buna chiar si cand este comparata cu vechiul eGolf electric ajuns acum la preturi SH derizorii.
In testul real ( viteze de 80-90 km/h si temperatura de 21 grade Celsius) masina a afisat o autonomie de 132 km, consumul electric mediu fiind de 15,2 kWh/100 km.
CONCLUZII
Prima surpriză plăcută cu acest Golf vine din calitatea caracteristicilor sale (condus, confort, dezvoltarea sistemului hibrid). Autonomia sa electrică și eficienta în modul hibrid adaugă argumente semnificative pentru bugetul de rulare.
Doar prețul strică petrecerea, insa dacă profitați de promoțiile generoase ale Volkswagen pe această tehnologie, versiunea eHybrid devine cea mai relevantă alegere din gamă.
Acest Volkswagen Golf 8 eHybrid 204 este de fapt cea mai mare problema pentru modelele VW electrice ID care sunt in continuare prea scumpe si prea putin fiabile in comparatie cu un VW termic cu transmisie electrificata.
Volkswagen Golf eHybrid 204 CP (2025)
Lungime 428 cm
Înălțime 146 cm
Lățime 179 cm
Greutate 1.575 kg
Volum de încărcare 273 L
Tracțiune față FWD
Transmisie automată DSG cu 6 trepte
Motor 4 cilindri 1.5 turbo benzină TSI 150 CP 250 Nm
Motor electric 115 CP 330 Nm
Putere 204 CP
Cuplu max. 350 Nm
Accelerație 0-100 km/h 7,2 s
Viteză maximă 220 km/h
Baterie 19,7 kWh net
Autonomie electrică 144 km WLTP
In prezent in Romania un VW Golf 8 pe benzina de 150 CP a ajuns sa fie vandut cu peste 44.000 euro