In urma cu cateva ore cei de la VW au prezentat in Europa primul facelift aplicat actualei generatii de modele Golf 8.
Despre Golf 8 toti stim ca este cel mai slab model compact al celor de la VW din istorie, detaliu care se revede in vanzarile din 2023 care au fost de-a dreptul socante pentru fanii VAG.
Despre noul Volkswagen Golf Mk 8.5 facelift putem spun eca este o bataie de jos adusa milioanelor de fani Golf pentru ca VW nu a reusit decat sa “infiga” o imensa tableta de 12.6 inch de la chinezescul ID.7 pe cosola centrala.
La fel ca si la ID.7 comenzile sistemului de AC ramn digitale si continua seria de decizii incoerente ale celor de la VW care continua sa-si alunge clientii.
Sub capota vedem pentru prima data un 1.5 TSI de 115 CP si un 2.0 TDI tot de 115 CP, motoare mult prea slabe pentru imaginea de marca a lui Golf in Europa mai ales ca acestea sunt motoarele de volum.
Evident ca avem si un diesel mai puternic de 150 CP si un 2.0 TSI de 203 CP, insa acestea sunt motorizarile de top pentru un Golf deja prea scump.
Noul Golf primeste si o versiune plug-in hybrid, care dispune acum de o baterie mai mare de 19.7 kWh, ceea ce ajută la o autonomie pur electrică de 100 de kilometri. Versiunea aceasta garantează 204 cai putere și promite să se încarce cu 11 kW de la o priză AC și cu 50 de kW de la o priză rapidă (da, există acum și această opțiune).
Pretul unui Golf 8.5 GTE PHEV are mari sanse sa fie atat de mare incat masina sa fie comercializata intr-un numar foarte mic de unitati in anii care urmeaza.
Noul Volkswagen Golf Mk 8.5 reprezinta UN ESEC al celor de la VW pentru ca acum se vede politica VAG din 2020 de a nu mai dezvolta motore termice, toate propulsoarele fiind de generatie veche fara imbunatatiri.
Surse din cadrul VW spun ca acest Volkswagen Golf Mk 8.5 este ultimul Golf pe benzina/diesel din istorie, adica din 2025 trebuie sa ne luam adio de la acest brand pentru ca se transforma in masina electrica, moment in care toti clientii de VW vor cumpara in masa viitoarele modele Tesla fabricate la Berlin!
Si ca fapt divers, noul VW Golf facelift 2024 nu are nici acum amortizoare la capota cum aveau toate generatiile precedente!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
https://autolatest.ro/stiri/vw-revine-la-butoanele-clasice-dupa-esecul-cu-cele-touch-capacitive-pe-golf-8-si-electricele-id-3-id-4-id-5-si-mai-nou-id-7/
Hm!? Zic cei de la VW că butoanele sînt bune, apoi cu prima împrospătare a modelului trîntesc o tabletă mai mare… absolut firesc! 😐
Pe bune? Esti cam carcotas dragule!Strugurii sunt acri ,nu?