VW a inteles prea tarziu ca trebuie sa readuca la interiorul masinilor sale comenzile clasice pentru sistemul de aer conditionat, insa si o crestere a calitatii de fabricatie.
Din pacate pentru fanii VW, viitoarele masini VW ID.2 sau ID.7 urmeaza sa fie construite in totalitate in China unde VW detine cateva marci locale.
Cea mai importanta schimbare la interiorul lui ID.2 este aparitia butoanelor clasice pentru comenzile sistemului de aer conditionat care nu sunt de tipul capacitiv sau direct pe display.
DE CE ID2 NU VA AVEA SUCCES?
In primul rand pentru ca VW a anuntat ca pretul de vanzare este de 25.000 euro, pret pentru versiunea de baza cu dotari minime.
Vom vedea un ID.2 cu echipamente la nivelul viitorului Tesla Model 2 care are mari sanse sa fie mai scump de 30.000 euro.
O alta problema este productia in China si echiparea sa cu o punte spate RIGIDA low-cost cum vedem pe masini precum Dacia Logan.
In prezent, cea mai buna masina electrica IEFTINA din Europa este noul Citroen e-C3 construit 100% in Franta cu un preț de pornire de 23.300 euro în Franța, Germania, Belgia, Olanda, Austria, Portugalia, la prețul convertit în zloți pentru Polonia și la 23.300 euro plus eventualele taxe de înmatriculare pentru Italia și Spania.
Modelul Citroen ë-C3 urmeaza sa fie disponibile in reteaua Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI