Cea mai luxoasa masina SUV din lume ramane si in acest an, gama Cadillac Escalade ESV 6.2l Sport Platinum Edition 2024, si asta fara sa amintim de modele extrascumpe ale celor de la Bentley sau Rolls Royce.
Pur si simplu, daca vrei sa conduci cel mai spatios SUV de pe piata, cel mai luxos SUV de pe piata si cu cea mai rafinata suspensie, trebuie neaparat sa te indrepti spre un Escalade.
Noi cei de la Autolatest am intrat in contact cu modelele Escalade in urma cu doua decenii, cand MIT Motors comercializa in micutul showroom de la Aviatorilor aceasta masina, loc unde am vazut ce inseamna cu adevarat maretia brand-ului Cadillac.
Test Drive Cadillac Escalade V8 6.0! Un nou star pe soselele noastre!
De atunci si pana in prezent, au mai aparut trei generatii de Escalade, iar cea de fata este fara discutii top of the line.
DE CE ESCALADE SI NU X7 SAU GLS?
In primul rand, pentru ca un Cadillac Escalade ESV 6.2l Sport Platinum Edition 2024 este mult mai mare, mult mai spatios, mult mai rafinat si are un pret chiar mai mic de achizitie.
La produsul celor de la GM nu vei avea probleme cu motorul sau cutia, pentru ca este vorba de un clasic V8 de 6.2 litri aspirat, care poate functiona fara probleme 500.000 de km, lucru greu de spus pentru motoarele V8 de la BMW sau Mercedes, evident cele de noua generatie!
Atat BMW cat si Mercedes au cutii cu mai putine trepte in comparatie cu noul Escalade, care utilizeaza o cutie AT10 10L45 cu convertizor de cuplu realizata impreuna cu Ford, insa care pe Escalade are componente schimbate, pentru a avea o fiabilitate mult mai mare.
Fata de vechea generatie testat de noi aici:
Test Drive in premiera nationala cu masivul Cadillac Escalade V8 6.2 litri de 420 CP Platinium
Gama Escalade 2024 utilizeaza in premiera noua plaforma tehnica GMTT1XX, adica are pentru prima data in istorie o punte spate multi link, pentru a avea un comportament rutier la nivelul concurentei germane.
Motorizarea V8 de 6.2 litri se numeste V8 EcoTec3 L87 si are o putere maxima de 420 CP si 624 de Nm, cifre normale pentru ultimul V8 aspirat care inca se mai comercializeaza in Europa.
Surpriza cea mai mare este ca acest motor aspirat, pe aceasta caroserie, are un consum mediu de 14 litri la 100 de km, in mod normal pe soselele europene, Escalade afisand o medie de 16 litri, adica cu 10 litri mai putin decat o faceau primele generatii V8 de 6 litri.
Astfel, cu un rezevor de 107 litri, noul Cadillac Escalade 6.2l Sport Platinum Edition 2024 poate merge lejer 700 km.
Despre interior nu mai are rost sa vorbim, pentru ca deja trebuie sa mentionam cel mai mare display al industriei, un masiv LCD curbat OLED de 38 inch, plus pilotul automat SuperCruise care rivalizeaza cu AutoPilot de laTesla.
CUMPARA NOUL ESCALADE CU DISCOUNT PRIN AUTOLATEST
DACA VREI REDUCEREA AUTOLATEST SUNA AICI!