In ciuda faptului ca pe piata inca exista foarte multi soferi care prefera sa faca un DPF OFF, moment in care masina lor se transforma din Euro 6 in NON Euro, solutia cea mai buna pentru a conduce o masina in parametrii este ca aceste filtre sa fie curatate.
Procedeul se numeste curatate DPF si curatare catalizator, tehnica implicand un aparat care are un pret de cateva zeci de mii de euro si care reuseste sa readuca la parametrii din fabrica aceste filtre DPF.
Solutia merge si pentru mai noul OPF care echipeaza din 2018 cam toate masinile cu motoare pe benzina.
CUM SE FACE CURATAREA?
Agentul pătrunde în mod liber în cartușul filtrului (monolit) prin canalele sale de ieșire libere, apoi este strecurat prin găuri microscopice din pereții care împart canalele monolitului, până la canalele de intrare înfundate.
Formula sa provoacă dizolvarea completă a particulelor solide, puternic coapte, atât în canalele de intrare ale filtrului, cât și în pereții microporoși.
Agenții tensioactivi selectați cu atenție reduc tensiunea de suprafață a fluidului de curățare, crescând astfel eficiența de penetrare a micro-porilor de filtrare. Datorită puterii de spălare, toată murdăria este îndepărtată de pe suprafața spălată.
O vâscozitate corect selectată a fluidului face ca în timpul mișcării particulelor de lichid să apare un fenomen similar cu frecarea. Este ideal pentru curățarea în sistemele închise utilizate la mașinile pentru curățarea filtrelor DPF și a catalizatorilor SCR.