Este greu de crezut cum PSD in frunte cu Grindeanu a decis sa construiasca o noua autostrada Autostrada Timișoara-Moravița (A9) de aproape 80 de km fara ca aceasta sa fie NECESARA.
Traficul spre Serbia este atat de mic incat realizarea unei autostrazi este o idee proasta si extrem de scumpa care nu aduce nici un beneficiu Romaniei.
In loc sa construiesti in regim de urgenta cei 10 km de la Holdea-Margina care sa lege Sibiul de restul Europei, actuala guvernare pesede vrea autostrazi spre zone economice zero pentru Romania.
Circulatia pe drumul Timisoara-Moravita nu reprezinta nici macar 2 % din traficul de pe A1 in zona Holdea sau nici macar 1% din traficul de pe Centura Bucuresti care a fost lasata in paragina tot timpul atunci cand PSD a condus Guvernul Romaniei.
Dezvoltarea Romanieie are mari sanse sa creasca daca infrastrucutura rutiera spre Europa de Vest este pusa la punct, nu spre Serbia care este o tara pro-rusa rupta in mare parte de spatiul economic european.
Si aici nu trebuie sa uitam faptul ca lucrarile pe viitoarea autostrada Pitesti-Sibiu stagneaza prin licitatii anulate, licitatii contestate sau lipsa lucrarilor reale pe cele patru tronsoane in zonele montane dificile.
Si ca sa intelegeti mai bine vezi AICI harta interactiva ProInfrastructura cu marile BUBE ale infrastructurii din Romania aratate obiectiv fara influente politice!
VEZI CE DETALII ARE ACEASTA AUTOSTRADA INUTILA ROMANIEI:
-lungimea va fi de 73,33 km, vor fi 6 noduri rutiere, 42 de poduri și pasaje, un centru de coordonare și întreținere și un nou punct de trecere a frontierei, la circa 1,5 km spre est de PTF Moravița, de pe DN 59.
-Autostrada A9 se va desprinde din autostrada #A1, în zona Remetea Mare, continuând în apropiere de Giroc, Voiteg, Moravița.
Centura Bucuresti devine un adevarat dezastru dupa doar o mica ploaie de vara! CNAIR doarme in papuci
Astazi, o banal ploaie de vara a paralizat intreaga centura a Capitalei fara ca soferii sa poata avea un drum de ocol.
In zona Jilava CNAIR demonstreaza din nou ca este condusa de incompetenti pentru ca pasajul rutier de la Jilava a fost inundat cum era de asteptat in sensul spre Capitala, insa si pe Centura Bucuresti apa a blocat traficul.
In zona depozitelor Petrom Centura Bucuresti a fost inundata complet pentru ca soseaua a fost ultima data reabilitata in anii 80, respectiv in stanga si in dreapta fiind zone de pamant.
CNAIR demonstreaza din nou impreuna cu seful de la transporturi Grindeanu o incompetenta crasa pentru ca CB nici macar nu are macaje rutiere sau delimitari ale suprafetei de rulare.
Aici, dezastrul este total in ciuda promisiunilor guvernului PSD-PNL-UDRM care conduce Romania fara nici un fel de opozitie!