Pentru prima data in ultimii patru ani seful Ford Europa, Gunnar Herrmann a declarat intr-un interviu din presa germana faptul ca pentru a mai exista pe piata Ford trebuie sa se intoarca la motoarele termice pentru ca cele electrice sunt o pierdere pentru companie.
Acesta a spus ca modernizarea fabricii de Fiesta din Koln a costat Ford peste 2 miliarde de euro, iar masinile Ford electrice aduc pierderi de pana la 44.000 euro pe fiecare unitate comercializata, adica nu sunt masini de volum.
Gunnar Herrmann spune ca modele precum Explorer si Capri urmeaza sa fie comercializate pe piete unde pretul poate sa fie mare, insa pe restul Ford Europa trebuie sa readuca in prin plan masinile mai ieftine hybrid care merg pe benzina.
In prezent cele mai vandute masini Ford in Europa sunt Kuga si Puma, ambele modele comercializate doar cu motoare termice de ultima generatie.
Declaratiile lui Gunnar Herrmann din Germania anunta de fapt inceputul dezvoltarii de noi motoare pe benzina Euro 7 care vor putea sa fie comercializate fara probleme un Europa si dupa anul 2035.
“Chairman of the supervisory board of Ford Germany, Gunnar Herrmann (64), in Cologne and asked him how many electric cars Ford is currently selling in Germany. The answer is an alarm signal for the Cologne location (2 billion invested in a new electric car factory) and Germany as a car country: What we produce here is still homeopathic. Actually, far, far too little to justify an entire factory in two-shift mode.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI