Conform presei din Europa se pare ca fortarea electrificarii a masinilor Renault in Europa este un esec lamentabil pentru ca acum francezii spun ca nu mai renunta la motoarele termice.
Insa, cel mai mare esec este interesul mic pentru modelul hybrid E-Tech in comparatie cu motorele pe benzina 1.0 TCe si cel diesel 1.5 Blue dCI.
Din pacate pentru francezi, gama E-Tech este un esec comercial pentru ca se vinde in medie cu 8.000 euro mai scump decat o motorizare pe benzina de baza, iar motorul 1.5 dCI este in oferta insa din pacate nu se regaseste pe sosele.
Acest lucru se datoreaza se pare politicilor Renault de a forta vanzarea modelului mai scump E-Tech si intazierea ca termen de livrare al versiunii diesel cerute in disperare pe toate pietele din Europa.
In Romania, gama Clio facelit are motorul diesel doar in versiunea de baza, adica daca vrei un Clio techno sau esprit Alpine poti alege doar un motor hybrid.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
foarte bine, sa nu mai ofere cancere.
Eu inca mai am un megane 1.5 dci, supermasina la motor, electrica praf…deci de ce as cumpara o electrica de la unii care nu se pricep?
Sa intrii in rand vu aia ,,eco”, ca doar curentul electric se face foarte eco….in special in preaslavita america, baga carbuni in centrale sa faca curent….si elita din U.E ca von der kk, merge 100 de mile cu un avion privat pe kerosen, de una singura.
Atat Austral cat si Arkana sint niste masini foarte dotate, puternic, ecologice si sigure. Fac pipi din picioare pe toate 1.5 dci, 2,0 tdi stiu eu ce cazane din mileniul trecut. Nu mai zic de niste preturi foarte accesibile. Dotari de S-Klass, la 25…30k euro. Mai intai testați-le, si pe urma scrieti articole, ca altfel scrieți prostii in necunoștință de cauza
Mi se pare corecta încercarea pieței de a le comunica ca greșesc. De ce ai lua austral cu un motor slab când diesel ul va fi mai bun și mai ieftin în timp