Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault incearca cu disperare in 2023 promovarea hybridelor 1.6 E-Tech, insa pietele din Europa cer doar Clio diesel 1.5 Blue dCI

Conform presei din Europa se pare ca fortarea electrificarii a masinilor Renault in Europa este un esec lamentabil pentru ca acum francezii spun ca nu mai renunta la motoarele termice.

renault e tech esec, renault clio 1.5 dci, diesel vs etech, autolatest, drive test, probleme renault hibrid

Insa, cel mai mare esec este interesul mic pentru modelul hybrid E-Tech in comparatie cu motorele pe benzina 1.0 TCe si cel diesel 1.5 Blue dCI.

renault e tech esec, renault clio 1.5 dci, diesel vs etech, autolatest, drive test, probleme renault hibrid

Din pacate pentru francezi, gama E-Tech este un esec comercial pentru ca se vinde in medie cu 8.000 euro mai scump decat o motorizare pe benzina de baza, iar motorul 1.5 dCI este in oferta insa din pacate nu se regaseste pe sosele.

renault e tech esec, renault clio 1.5 dci, diesel vs etech, autolatest, drive test, probleme renault hibrid

Acest lucru se datoreaza se pare politicilor Renault de a forta vanzarea modelului mai scump E-Tech si intazierea ca termen de livrare al versiunii diesel cerute in disperare pe toate pietele din Europa.

renault e tech esec, renault clio 1.5 dci, diesel vs etech, autolatest, drive test, probleme renault hibrid

In Romania, gama Clio facelit are motorul diesel doar in versiunea de baza, adica daca vrei un Clio techno sau esprit Alpine poti alege doar un motor hybrid.

Renault are probleme cu peste 330.000 de modele Hybrid E-Tech! Sunt vizate modelele Clio V, Megane IV, Captur II si Arkana

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Eu inca mai am un megane 1.5 dci, supermasina la motor, electrica praf…deci de ce as cumpara o electrica de la unii care nu se pricep?

    • Sa intrii in rand vu aia ,,eco”, ca doar curentul electric se face foarte eco….in special in preaslavita america, baga carbuni in centrale sa faca curent….si elita din U.E ca von der kk, merge 100 de mile cu un avion privat pe kerosen, de una singura.

  2. Atat Austral cat si Arkana sint niste masini foarte dotate, puternic, ecologice si sigure. Fac pipi din picioare pe toate 1.5 dci, 2,0 tdi stiu eu ce cazane din mileniul trecut. Nu mai zic de niste preturi foarte accesibile. Dotari de S-Klass, la 25…30k euro. Mai intai testați-le, si pe urma scrieti articole, ca altfel scrieți prostii in necunoștință de cauza

  3. Mi se pare corecta încercarea pieței de a le comunica ca greșesc. De ce ai lua austral cu un motor slab când diesel ul va fi mai bun și mai ieftin în timp

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente