Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Germanii de la AutoBlid au mers 100.000 de km cu un Peugeot 3008 HYbrid4 si nu a avut nici o probelema tehnica

Cel mai recent model Peugeot testat de noi a trecut cu brio cel mai greu test drive din Europa, respectiv testul de anduranta de 100.000 km in 2 ani.

Este vorba de celebrul test de rezistenta AutoBild Germania care pune la incercare toate masinile fara pe parcursul a doi ani.

Peugeot 3008 HYbrid4, autbold Peugeot 3008 HYbrid4, anduranta Peugeot 3008 HYbrid4, probleme tehnice, 0-100, consum

Vedeta celor de la AutiBild este gama Peugeot 3008 HYbrid4 lansata in anu 2021 si care ofera cea mai avansata tehnologie PHEV de pe piata.

In cei 2 ani si 100.000 de km, jurnalistii germani nu au intampinat nici o problema tehnica, masina ajungand in service doar la reviziile necesare.

Peugeot 3008 HYbrid4, autbold Peugeot 3008 HYbrid4, anduranta Peugeot 3008 HYbrid4, probleme tehnice, 0-100, consum

Tehnic un Peugeot 3008 HYbrid4 are un motor pe benzina 1.6 PureTech de 200 CP si doua motoare electrice cu o putere combinata de 218 CP.

Cutia de viteze este una Aisin japoneza cu 8 trepte si convertizor de cuplu.

Peugeot 3008 HYbrid4, autbold Peugeot 3008 HYbrid4, anduranta Peugeot 3008 HYbrid4, probleme tehnice, 0-100, consum

Test Drive cu noul Peugeot 3008 HYbrid4 PHEV e-EAT8 Aisin 2023-Peste 400 CP si 786 de Nm

Peugeot 3008 HYbrid4, autbold Peugeot 3008 HYbrid4, anduranta Peugeot 3008 HYbrid4, probleme tehnice, 0-100, consum

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

10 COMMENTS

  1. Pai ar fi fost culmea sa aiba probleme in 2 ani / 100.000 km. Orice marca de masina ar trebui sa nu aiba probleme in acest interval, altfel poate fi catalogata drept gunoi.

  2. Nu stiu cat de fiabile sunt acum dar am avut de ocazie un 206 fix cu cutie din asta hidramata de la Aisin.Masina din 2002 avea ceva varsta dar nu km si arata bine.Mici exfolieri la vopseaua metal pe ext dar in rest ok.Am luat-o tocmai pentru proverbiala calitate Peugeot si pt ca aceste cutii nu ai cum sa le strici tu(ca nu e ca la celelalte manuale sa fortezi maneta fara ambreiaj apasat bine sau sa bagi din 5 in 1 adica frana de motor brutala la 80km/h ori mai rau in R).Mai ales acest model era laudat peste tot…O mizerie de masina pot spune ,din cauza cutiei.Nu a reusit dupa bani multi cheltuiti nici firma dedicata pe CV auto din Buc sa o repare…Nu recomand nimanui automata si nici hibrida.Cele mai complicate.Mai bine electrica pura.Mai bine mai stai locului putin,te odihnesti pana o incarci si mergi ani buni fara stres.Simpla si usor de condus.Ca masina de spalat…Zeci de ani spala zilnic si nu se arde motorul !Sa nu mai zic ca dupa cum mergi motoarele astea aspirate de la hibride sigur polueaza mai mult decat ala de 1L si 90CP de pe Sandero…Si mai costa si o caruta de bani.Eu cred ca in Romania nu stie nimeni sa repare hibride…Si daca s-ar pricepe cred ca ar costa mai mult ca masina(mii bune de € orice interventie la motor).Nu zic de telescoape ca acolo poate scapi doar cu 500€ bucata… Nu-i suspectez pe nemti de parti priuri dar de Logan au zis ,ca si de Duster,ca sunt praf doar pt ca le luau piata celor mai ieftine de la ei,VW.Viata a dovedit ca nu-s asa rele cum spuneau si sunt nu doar la jumatate de pret ci si simple.Cine vrea sa se complice azi cand si asa viata e atat de dura si complicata.Pai bordul de la aceat Peugeot te oboseste doar cand te uiti putin la el dar sa mai si conduci zilnic asa ceva !

    • Ai avut 3008 P84 Hybrid si te-a lasat cutia si nimeni n-a reparat-o ? Ma cam indoiesc.
      Zici de motoarele Puretech puse si pe Hybrid sunt aspirate ? Nici un motor Puretech nu este aspirat. Toate sunt turbo.
      Eu am un 3008 de nou din 2019 si am zero probleme cu el.
      Cutiile Aisin EAT8 sunt foarte fiabile si nu pica. De altfel nu vei gasi decat extrem de rar un asemenea caz pe orice forum Peugeot din Europa si nu numai.
      Ori n-ai idee despre ce vorbesti ori ai avut tu ghinion de nesansa, insa Peugeotul, motoarele si cutiile sunt foarte probleme.
      Problemele la motoare apar in general doar pe 1.5 hdi la pompa de adblue care pica.

    • Nu cred ca in 2002 era cutia de pe 3008/grandland hibrid. Si de 20 de ani au mai evoluat si sunt mai fiabile. Problema la mașinile electrice si la hibridul meu ( eu fiind cel de mai sus cu probleme) a fost la sistemul de incarcare. Si din pacate nu sunt singurul iar pretul la charger este de cam 1000€. In rest masina e super si ai putere de te intreci si cu Porche

    • Am 508 RXH din 2014 Hibrid,280.000 de km! Am schimbat rulmentul de la generator si un rulment roata st spate! La 180.000 amortizoarele! In rest…nici macar un capat de bara in 9 ani! Prin natura meseriei mele expertizez masini si nu putine…circa 20-30 pe zi de toate natiile si din toate marcile! Putin masini pe lumea asta sunt mai fiabile si mai ok din punct de vedere calitate-pret! Conteaza insa enorm cum o exploatezi si unde o intretii!

  3. Ai avut si tu o data cutie automata si te dai mare cunoscator. Probabil ca nu ai avut nici cea mai mica idee cum a fost intretinuta masina aia, chiar daca avea km. putini. As paria ca nu a fost schimbat niciodata uleiul. La o cutie automata schimbi uleiul si filtrul cu 20 la suta mai repede decat este specificat in manual si te duce mai mult decat masina in sine. Cat despre hibride, vorbesti ca sa nu adormi, no offence. Mergi pe manuala ca o automata e prea complicata pentru tine…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente