Francezii de la Renault au prezentat astazi primele detalii referitoare la noua motorizare 1.8 Hybrid.
Deși acest motor își face debutul la Renault, el este deja montat pe Dacia Bigster, care din pacate pentru Dacia ofera o putere maxima limitata la 155 CP. Această diferență de putere este pur și simplu o strategie de marketing.
Această nouă unitate 1.8 (HR18) se bazează pe unitatea 1.6 (HR16 de la Nissan) pe care o înlocuiește. Acesta dispune acum de injecție directă de benzină și de un ciclu Atkinson și dezvoltă 109 CP/172 Nm, față de 94 CP/148 Nm pentru motorul anterior.
Motorul cu combustie este combinat cu un motor electric principal de 49 CP și o a doua unitate de 20 CP.
Transmisia se face prin intermediul cutiei de viteze multimodala, iar capacitatea bateriei a fost mărită de la 1,2 la 1,4 kWh.
Consumul de carburant scade la 4,3 litri/100 km, față de 4,7 litri/100 km anterior, în timp ce emisiile de CO2 scad de la 105 la 98 g/km pentru Captur și de la 106 la 99 g/km pentru Symbioz.
In Franta modelul Symbioz in versiunea Iconic are un pret de vanzare de 38.800 euro, pret care nu include dotarile optionale.