BYD este cel mai mare constructor de automobile din China si incepand cu aceasta luna incepe invazia in Europa prin vanzarea de masini PHEV 2024.
Aici nu vorbim de gama ELECTRICA care nu va avea nici o sansa de succes in UE in fata celor de la Tesla, BYD urmand sa devina un best seller cu masinile Hybrid si PHEV moderne.
Vedeta chinezilor este gama BYD Seal U DM-i care are sub capota o motorizarea benzina+electric de 220 CP si o baterie de peste 27 kwh care permite o autonomie in modul electric de peste 120 km.
Pretul de vanzare al lui BYD Seal U DM-i este cel mai mic din Europa, iar pe piata din Romania masinile PHEV primind reducerea Rabla Plus pentru cele electrice.
Momentan in Romania marca BYD nu este importata, insa poti merge la Budapeste pentru a testa BYD cu plata pe loc pentru masinile din stoc cu livrare imediata.
FISA TEHNICA:
Caroserie: SUV cu 5 locuri. L × l × h: 4775 × 1890 × 1670 mm. Ampatament: 2765 mm. Portbagaj: 425 l. Rezervor: 60 l.
Tren de rulare: Suspensie față tip MacPherson, spate paralelogram deformabil. Frâne cu discuri ventilate față/spate. Direcție integrală, asistată electric. Pneuri: 235/50 R 19.
Transmisie: Tracțiune integrală, cutie cu raport fix.
Propulsie: Motor termic benzină, L4, 1498 cm3, turbo, putere maximă 96 kW (130 CP). Motor electric față cu funcție de propulsor/generator, putere maximă 150 kW (204 CP), motor electric spate cu funcție de propulsor, putere maximă 120 kW (163 CP). Putere maximă totală: 238 kW (324 CP). Cuplu maxim total: 550 Nm. Capacitate brută baterie: 26.6 kWh.
Performanțe: 0–100 km/h 5,9 s, Viteză maximă 180 km/h, Consum mediu 1,2 l/100 km, Autonomie electrică 70 km.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI