Putini dintre cei care circula in Bucuresti au realizat ca in trafic in zona intersectiilor problematice atunci cand faci stanga nu mai trebuie sa cedezi la traficul din contrasens pentru simplul fapt ca traficul acela are culoarea rosie a semaforului.
Adica, daca tu stai la semafor si primesti culoarea verde atunci poti merge linisti inainte si la stanga pentru ca in directia ta nu vei avea trafic unde trebuie sa cedezi, respectiv toti au culoarea rosie.
Daca faci insa dreapta, atunci trebuie sa cedezi la pietoni care au si eu culoarea verde, insa aceasta este singurul moment in care noua semaforizare faciliteaza trecerea unor intersectii fara “conflict de trafic”, adica fara a ceda trecerea.
Aceasta modalitate de a seta semaforizarea este pentru prima data aplicata in Bucursti, rezultatul fiind un trafic mai lent, insa un trafic unde este imposibil sa faci un accident daca treci intersectia pe culoarea verde a semaforului.
Autolatest recomanda actualului Primar Nicusor Dan sa implementeze cat mai mult variante de dreapta fara a stationa la semafor, solutie tehnica costistoare ( reasfaltare, realizare de insule pentru pietoni si utlizarea de parapeti din beton tip Jersey) insa extrem de eficienta.
Si aici trebuie doar sa luam intersectia Bd Branocoveanu cu Sos Oltenitiei din directia Sos Luica unde nu mai poti sa ocolesti coloana de la semafor tipic cocalarilor pentru ca te lovesti de betoane!
De asemenea au inceput sa fie utilizate si semafoarele de stanga cu timp limitat care forteaza bizonii sa nu mai faca stanga de pe banda a doua de mers inainte, insa aici trebuie implementat un sistem video-radar care sa taie amenzi automat, singura solutie civilizata pentru cei care inca nu stiu ce inseamna civilizatia rutiera urbana.
PRIMARIA LUI NICUSOR DAN

544 de intersecții din Capitală vor fi integrate în sistemul BTMS (Sistemul de management al traficului din București), prima etapă a studiului de fezabilitate care durează 4 luni urmând să dea soluțiile tehnice pentru ca 85 de intersecții din 5 sectoare să fie integrate în sistemul ,,undă verde”.
Contractul a fost smenat in 2024 după contestații la CNSC și Curtea de Apel București. Prima etapă, cu cele 85 de intersecții semaforizate ar trebui să fie implementate în sistemul modern în cel mult doi ani, iar toate cele 500 de intersecții în 3-4 ani.
Semafoarele inteligente ale lui Videanu, Oprescu sau Firea sunt implementate de catre Nicusor Dan
Cate voturi o sa ia Prematurul grație acestui articol publicitar!
Vezi ca faci confuzii! Noi nu face politica…..aratam doar adevarul despre infrastuctura rutiera fie ca este CNAIR sau PMB!