Una dintre cele mai putin asteptate masini electrice este noul Suzuki eVitara, model care urmeaza sa fie construit de catre Suzuki si Toyota in vastele uzine din India.
Noul Suzuki eVitara va avea o versiune cu tractiune pe fata si una cu doua motoare electrice, japonezii sperand sa castige astfel din clientii altor marci care produc doar masini 4×4 “de sosea”.
In realitate se pare ca viitorul Suzuki eVitara are putine sanse de succes cel putin in Europa de Est unde clientii de Suzuki sunt conservatori si aleg constant sa cumpere masinile Suzuki cu motoare termice eficiente fara probleme cu autonomia.
Electrificarea din Europa forteaza constructorii sa vanda masini electrice pentru a nu scoate bani din buzunar la capitolul emisii pe flota, insa clientii de Suzuki vor alege tot timpul masina cu motor termic eficienta in detrimentul celei electrice.
De fapt, Suzuki eVitara urmeaza sa concureze din toamna cu modelele de la MG, BYD, Lync si Leapmotor, masini care din pacate pentru japonezi sunt mult mai ieftine si mai performante.