Daca traiesti in oricare alta tara unde viteza maxima este limitata la 130 de km/h noile “performante” al berlinei electrice BMW nu te vor deranja.
Insa, cand traiesti in Germania si target-ul tau este un sofer care plateste 80.000 de euro pentru o electrica premium atunci masina ta va avea probleme daca nu poate sa mearga cu o viteza cel putin la nivelul unui Seria 5 E39 din 1995, adica 250 de km/h in cazul motoarelor de peste 250 de CP.
“Vedeta” germanilor este noua electrica BMW i5 eDrive40 care are o viteza maxima limitata la doar 193 de km/h, adica este mai slab chiar si decat un vechi BMW E46 320d 136 CP din 1998 care putea merge fara probleme pe autbahn cu o viteza de 207 km/h.
Si aici nici macar nu luam in calcul un Seria 5 E39 540i din 1996 care putea atinge 250 de km/h in treapta 4 a cutiei de viteze 5HP pentru ca ultimul raport sa ofere o turatie economica pe autobahn.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

E foarte simplu: faci ragalia sa aiba aceeasi eroare de vitezometru pe care o avea si E39 540i, ca nici ala nu prindea mai mumt de 200 real. Totusi, vorbim de BMW, nu de masini veritabile.
Păi e verde de unde să scoată… păi motorul de la mașina de spălat montat atât poate. Își bat joc de mașini… în loc să scoată un model odată la 5 ani dar pus la punct și să funcționeze bine… acum 25 ani cumpărai o mașină și cel puțin 150.000km mergea ceas. Azi max. 30.000 și ai motor sau ECU sau injectoare sau ventile…