Mercedes Benz a anuntat un nou recall european care vizeaza acum peste 1 milion de masini echipate cu anumite motorizari.
CARE ESTE PROBLEMA?
În cadrul monitorizării globale a produselor, Mercedes-Benz AG a constatat faptul că, pompa de lichid de racire – controlabila prin vacuum – poate avea o scurgere între circuitele de lichid de racire și de vacuum.
În acest caz, lichidul de racire poate intra în circuitul de vacuum. Daca supapele electrice de comutare sunt expuse lichidului de racire, o creștere continua a temperaturii parților componente pâna la un risc de incendiu nu poate fi exclusa complet în timp, în cazuri individuale, din cauza unei reacții electrochimice.
În plus, nu se poate exclude ca servofranele să se deterioreze în timp. În acest caz, forta
de actionare a pedalei de frana ar putea creste si/sau puterea de franare ar fi redusa. Cu toate acestea, performanța minima de franare specificata legal ar fi atinsa în orice moment.
CUM VREA MERCEDES SA REPARE MASINILE?
– Va fi informată întreaga rețea de Parteneri Autorizați și vor fi contactați proprietarii cunoscuți ai autovehiculelor vizate pentru a-i informa despre această campanie și pentru a se prezenta cu autovehiculul la cel mai apropiat Atelier Autorizat Mercedes-Benz pentru remedieri.
– Scopul acțiunii: vom realiza o actualizare a software-ului și vom înlocuiti supapa electrica de comutare la vehiculele afectate, ca masura de precauție. În plus, vom testata sistemul de vid pentru a exclude o eventuala contaminare cu lichid de racire sau ulei de motor.
Operațiile necesare vor fi gratuite.
Sunt vizate masinile Mercedes clasele C, E, G si S(205, 213, 238, 463, 222 si 223 series), cat si CLS, GLC si GLE/GLS (BR 257, 253 si 167).
Aceste probleme sunt doar la motoarele diesel cu 4 si 6 cilindri din seria OM654 si OM 656.