In Bucuresti fosta RATB a cumparat in 2005 si 2007 peste 1.000 de unitati Mercedes-Benz Citaro diesel Euro 3 si Euro 4 care inca se afla in trafic in Capitala.

Dintre cele care inca mai au sanse sa treaca prin aceasta conversie germanii pot sa fie modificate sa mearga 100% electric.
Este vorba de gama Mercedes-Benz Citaro la care se renunta la motorizarea diesel Mercedes si cutia automata clasica, in locul lor fiind montat un motor electric si un banc de acumulatori de putere.
In total, germanii spun ca noul Mercedes-Benz Citaro EV poate merge cu o singura alimentare 250 de km, in timp ce in traficul din Capitala in autobuz parcurge la ore de varf mai putin de 250 km.
O conversie se poate face in maxim 2 luni, iar garantie este una integrala pentru ca firma care se ocupa de aceasta modificare este autorizata chiar de catre Mercede Benz.

Acestea sunt modificarile realizate unui autobuz clasic diesel Euro 3 si 4:
CITESTE MAI MULTE PE WHATTRUCK AICI!
