Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Panica in zona electrificatilor: CEO Repsol a declarat ca o masina diesel (moderna) emite mai putin CO2 pe parcursul ciclului sau de viata decat una electrica

Josu Jon Imaz, CEO al Repsol, vorbește clar: „O mașină diesel (modernă) emite mai puțin CO2 pe parcursul ciclului său de viață decât una electrică.”

Vedem ca incet sefii din industria auto sau adiacenta incep sa declare care este adevarul despre masina electrica, respectiv nivelul real de poluare al lor in 10 sau 20 de ani de utilizare in comparatie cu o masina cu motor termic.

 masina diesel, emsii co2 masina electrica, emisii totale co2 masina electrica, autolatest masina diesel

Vehiculele cu motor cu combustie au fost în centrul atenției odată cu infamul scandal Dieselgate din 2015, insa situația s-a complicat din cauza pandemiei, a crizei gazelor, a penuriei de componente și a creșterii prețurilor la combustibil.

CEO-ul Repsol a fost dur cu privire la măsurile de mediu venite de la Bruxelles, acesta afirmand că mașinile diesel suferă un „tratament discriminatoriu” și nu sunt atât de poluante pe cât par .

„Avem un parc auto îmbătrânit, mai puțină activitate industrială, iar oamenii nu știu ce să cumpere”, potrivit CEO-ului gigantului industrial. Imaz este împotriva presiunii cu care se confruntă șoferii atunci când vine vorba de alegerea unui vehicul nou, susținând că această decizie este „condusă de ideologie”.

 masina diesel, emsii co2 masina electrica, emisii totale co2 masina electrica, autolatest masina diesel

Un diesel emite mai puțin CO2 decât o masina electrica!

Executivul Repsol a fost plin de critici în timpul celui de-al 18-lea Guipúzcoa Business Forum, afirmând că industria auto suferă de „hiperreglementare și politici de mediu radicale.”

Imaz susține că modelele moderne termice pe benzina si diese au în spate o dezvoltare tehnologică uriașă; ele pur și simplu nu sunt comparabile .

 masina diesel, emsii co2 masina electrica, emisii totale co2 masina electrica, autolatest masina diesel

„Trebuie să încurajăm achiziția de mobilitate fără a dăuna industriei noastre. Până în 2050, jumătate din mașini vor fi încă motoare cu combustie”, a declarat directorul general al Repsol.

Emisiile în condiții reale de conducere:

Standardele Euro 6 sunt concepute pentru a reduce emisiile în condiții reale de condus (RDE), dar emisiile reale pot varia în funcție de stilul de condus și de condițiile de drum.

Emisiile de NOx:

Autovehiculele diesel Euro 6 au emisii de NOx reduse semnificativ în comparație cu modelele diesel mai vechi, iar noile modele (Euro 6e) au emisii de NOx și mai reduse.

 masina diesel, emsii co2 masina electrica, emisii totale co2 masina electrica, autolatest masina diesel

Emisii pe durata ciclului de viață:

Atunci când se ia în considerare întregul ciclu de viață al unui vehicul (fabricarea, producția de combustibil/generarea de electricitate, utilizarea și eliminarea), vehiculele electrice au, în general, emisii globale mai mari decât mașinile diesel Euro 6 TempE.

Sursa de energie electrică:

În cazul în care rețeaua de electricitate este puternic dependentă de combustibilii fosili, emisiile pe durata ciclului de viață ale BEV SUNT mai mari decât cele ale unui vehicul diesel.

Conform testelor realizate de Green NCAP motorul diesel este mai ecologic decat motorul hybrid!

Mituri despre motorul diesel! Autolatest prezinta realitatea despre motorul diesel in 2024

s

 

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente