Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

O Tesla Model S P85 din 2014 are la bord 1.8 milioane de km si este inca in garantie

Putini dintre fanii Tesla stiu ca primele Model S aveau garantie pe viata atat pentru acumulator cat si pentru motoarele electrice, iar cel mai bun exemplu este cel al unui german care a ajuns cu un asemenea exemplar la peste 1.8 milioane de km.

Tesla Model S P85, 1.8 milioane de km, 8 motoare Tesla Model S P85, 5 baterii stricate Tesla Model S P85, autolatest, drive test

Modelul in cauza este un deja clasic Tesla Model S P85 2014 care are doar un singur motor pe puntea spate si o baterie cu o capacitate de 80.8 kwh care anunta cand era noua o autonomie de 460 km.

CE A SCHIMBTA SI LA CATI KM?

Aceasta este de fapt cea mai imporanta intrebare pe care o spun cei care merg cu masini cu motoare termice, realitatea fiind una cu totul diferita fata de ceea ce spun producatorii.

Tesla Model S P85, 1.8 milioane de km, 8 motoare Tesla Model S P85, 5 baterii stricate Tesla Model S P85, autolatest, drive test

In cei 9 ani si peste 1.8 milioane de km masina germanului a avut urmatoarele probleme tehnice:

Prima baterie a ţinut doar 290.000 km şi a fost schimbată pe garanţie, apoi alta a mai ţinut 150.000 km, tot pe garanţie, că a ţinut prea puţin, iar apoi a mai schimbat încă două la fiecare 400.000 km, deci al patrulea schimb de baterie a fost realizat pe la 1.250.000 mii km.

Tesla Model S P85, 1.8 milioane de km, 8 motoare Tesla Model S P85, 5 baterii stricate Tesla Model S P85, autolatest, drive test

Pe atunci a fost pusă a 5-a baterie şi din câte se pare bateria a mai fost schimbată recent, între 1,6 şi 1,8 milioane km.

Tocmai 8 schimburi de motoare a avut Hansjorg, deci rezultă că acum e al 9-lea motor în funcţiune, iar asta e bizar, or, electromotoarele ar trebui să aibă o durată de viaţă mult mai lungă, nu doar circa 200.000 km în mediu. De fapt, el spune că primul motor a ţinut peste 700.000 km, dar toate următoarele au rezistat tot mai puţin.

Tesla Model S P85, 1.8 milioane de km, 8 motoare Tesla Model S P85, 5 baterii stricate Tesla Model S P85, autolatest, drive test

Astfel, germanul nostru este fericit pentru ca nu a platit din buzunar 5 baterii si 8 motoare pentru ca sunt inca in garantie, iar acest Model S are si incarcarea la supercharger gratuita pe viata atat timp cat masina inca mai exista pe roti.

Tesla Model S P85, 1.8 milioane de km, 8 motoare Tesla Model S P85, 5 baterii stricate Tesla Model S P85, autolatest, drive test

Insa, daca masina nu mai era in garantie cele 5 baterii aveau un cost mediu de 100.000 euro ( pret baterie 20.000 euro), iar cele 8 motoare aveau un cost 80.000 euro ( daca pretul mediu este de 10.000 euro pe bucata!), respectiv in cei 1.8 milioane de km costurile unui Model S putand ajunge la 180.000 euro.

Test Drive cu Tesla Model S 90D 2018, cea mai buna masina electrica SH de pe piata in anul 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente