Una dintre cele mai indragite modele citadine din lume, gama Sandero a primit recent o noua motorizare de generatie veche, respectiv celebrul motor 1.6 MPI cunoscut in reteaua Dacia si Renault sub codul HR16.
Acesta are 115 CP, este aspirat are distributie pe lant si injectie multipunct care poate sa primeasca fara probleme o instalatie de GPL Tomasetto STAG.
Din pacate pentru fanii Dacia si Renault si Europa, aceasta masina se vinde in America Latina sub brand-ul Renault Sandero Stepway 1.6 SCe CVT Xtronic 2023, masina care este garantata ca functioneaza fara probleme 250.000 de km.
Versiunea de baza cu transmisie manuala are un pret echivalent in Euro de 7.762 euro, insa versiunea de top cu tapiterie de piele, cutie CVT de origine Nissan XTronic se vinde cu un pret de 8.717 euro.
Gama Renault Sandero si Sandero Stepway 2023 1.6 SCe nu este produsa pentru pietele din Europa pentru a aici fanii marcii trebuie sa se schinuie cu motorul 1.0 TCe turbo care are nenumarate probleme cu sistemul turbo, sistemul GPL LandiRenzo si in general electronica.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Aceia din Brazilia, se vede treabă că s mai Isteți decât a noștri , motorul a fost și pe prima generație de Logan la Noi , ăla de 1,6 mpi și 1,6 16V care a fost pe Renault Laguna 1 ,deci anterior Testat NU pus pe Baza ; L as o Ba că merge așa ! cum e cu astea actuale .
Nu chiar. Pe gama Dacia de România a fost motorul de 1.6 mpi cu distribuție pe curea. Cel de Brazilia e 1.6 cu distribuția pe lanț de origine Nissan, motor cu probleme de consum de ulei, fuse și la noi pe Doker.
Ce saraci sunt in Brazilia dau numai 8k euro, nu ca la noi 14-15k pe motor de 1!
Diferența de preț reprezintă taxa pe prostie. Prostie izvorâtă din mintea birocraților bruselezi…
Eu zic sa mai studiați. Nu poate fi multipunct clasic și să se schema Sce.
Sce e una Mpi e altceva.
Ivier
….da este doar un nume simplu! Injectia este 100% multipunct pe SCe-ul de fata!
Este exact același lucru, doar literele diferă
În sfârșit un motor normal pentru o mașină de oameni normali.
Superb!!! Doamne ajută să fie real totul.
Cei din America construiesc masini cu motoare peste 5000 cmc pe benzină, cu 2 turbine, 5-600 CP și pentru 2023 dar si pentru 2024. Si noi in Europa construim masini cu motoare de 900 cmc sau 1000 cmc pe care in curând se vrea să fie inlocuite cu masinile full electrice.
Intrebarea este: oare cei de pe continentul American traiesc pe altă planetă? Nu traiesc tot pe aceiasi planetă cu noi cei din Europa?
La aia este mai ieftin și puternic iar la noi este de 0.9 sau 1 litru este și mai scump cum vine asta !
Pai 1. Referitor la motor, esti in UE. Ai vrut in uniune, cânți cum zice uniunea. ei impun niște norme draconice pentru poluare. Probabil ca acel 1,6 ar depăși norma. Spre exemplu, in Rep. Md. se vine noul logan cu motor de 1,5 DCi, la noi nu. Deși acela este incomparabil mai bun decât tâmpenia de motor se 1l. A, si este si mai ieftin. 2. Referitor la preț, nu am nici o idee de ce la noi este dublu. Poate ne explica autorul articolului.
Pai daca este vorba de motorul 1.6 SCe 115 cai, cu distribuție pe lanț, care a fost pus și pe Duster versiunea PH2 începând de pe la jumătatea anului 2015, motor împrumutat de la Nissan, atunci pe ăla nu se prea poate pune GPL și să nu aibă probleme, cred că aici se face confuzie cu motorul 1.6 16v de 105 cai de la Renault..
Se pune gpl fără probleme, am eu pe Duster. Motorul de Nissan e de fapt un mpi, botezat Sce
Ce norme de poluare respecta?
Ca si concluzie, ce zice francezu, “romanii e prosti”, daca platesc dublu pe calitate execrabila, nu au decât….trăiască prostia.
Noi avem salarii mai mari
Oare cât ar costa sa o cumperi, sa o aduci in țară si sa platesti taxe pentru matriculare, am depăși 14000e? Stie cineva?!
Nu o poți inmatricula depășești norma de poluare.
Probabil că în America Latină nu se impune respectarea unor norme de poluare serioase. Ca și în Rusia!
….lasa-i pe sovieti ca sunt degeaba, insa in multe cazuri un motor cu 3 cilindri turbo polueaza mai mult decat un motor de generatie mai veche chiar si Euro 5!
Vasăzică, se pot fabrica mașini fiabile și ieftine, dacă “dracul” nu-și bagă coada în această industrie, în chipul “elitei politice” bruseleze, ducând o politică guvernată de un ecologism ideologic cretin. Sper ca la alegerile din iunie, să “zboare” toți tâmpiții din Parlamentul European cu câte un șut în fund, memorabil.
Acolo inca se vinde sandero 2. Masina care la noi nici nu se mai produce. Fara absolut nici una din dotarile pe care le are un sandero 3. Asa a fost tot timpul pt tarile din america latina. Pretul pt un sadero stepway cu motor de 1 litru e 15000 euro si pt cel de 1.6 e 19000 euro. E de ajuns sa te uiti pe site ul renault din brazilia inainte sa faci jurnalism auto de cct.
Posibil pentru noxe e mai bun 1.0 turbo.
corect insa puteau pune OPF si pe un benzinar aspirat fara probleme cum o face Hyundai cu 1.2 MPI si 1.6 MPI pe Elantra!
Pt cine nu stie ,ca poate unii au debarcat azi pe Terra,in Europa trebuiesc respectate norme de poluare.Dictatorilor de tot felul din America latina nu le pasa de sanatatea concetatenilor ,ca au destui scalvi.Si pt ca se bat campii la greu pe aici motorul vechi de pe Logan avea 90CP ca era altul,tot de 1.6 ,dar nu asta de la Nissan.Si o sa-l avem si noi pe motorizarile hibride.In rest putem observa ca si masina veche poate arata bine cu o restilizare corespunzatoare iar pretul e cu adevarat bun.Da de,cand aveam si noi preturi din astea tot harburi de 5000€ luam,de afara ,ca astea nu erau de nasul nostru…Sau unii ziceau si atunci ca-s prea scumpe la ce ofera.Asa e romanul !
Un rahat de politică de vânzări a Dacia România. Gunoaiele cu motoarele in trei cilindrii vândute la noi nu le-ar cumpăra nimeni dincolo de ocean. Că să nu mai zic de prețuri și garanția de care beneficiază brazilienii. Dar cum la noi a rămas la cei care se ocupă de vânzări aceiași concepție de maimuțe comuniste de acum 35 de ani nu ne putem aștepta la nimic bun pe piața românească. Păcat de caroseriile noi echipate cu motoare de blendere.
Si care sunt problemele de la 1.0 tce? Ca am de 3 ani un logan2 cu tce100 in familie si nu are absolut nici o problema. E drept ca unele au avut probleme cu senzorul de gaz, sau turbina, dar sa fim seriosi ca nu e singura marca la care mai gasesti cate o problema la anumite exemplare. Si sincer, de ce as opta pentru un 1.6mpi cu cvt? O avea 115cp, dar cuplul e mic. Consum mai mare in oras. Oricum la benzinare turbinele tin mai mult.
Ursula și Europa di ii restricționează, ca ei le ar vinde fericiți și în romanica
As fi interesat