Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

O motocicleta Honda are un motor de 1.8 litri cu 6 cilindri si cutie 7DCT, in timp ce o Skoda Octavia sau Dacia Logan au 3 cilindri 1.0 TSI sau 1.0 TCe

Industria auto din Europa a ajuns intr-un moment in care o motocicleta a ajuns sa fie echipata cu un motor mult mai mare decat ceea ce gasim sub capota unei Skoda Octavia sau Dacia Logan.

Honda Gold Wing GL1800, 1.0 tso vs Honda Gold Wing GL1800, autolatest, motor honda 56 cilindri, test drive, 1,0 tsi tce

In timp ce o motocicleta Honda Gold Wing GL1800 are un motor boxer cu 6 cilindri de 1.833 cmc, motor care este aspirat si care ofera o putere maxima de 130 CP si 170 de Nm.

De partea cealalta, vedem o Skoda Octavia cu un motoras de 1.0 litri TSI cu 3 cilindri, solutie tehnica aleasa si de catre Renault pe modelele Dacia 1.0 TCe sau Espace 1.2 TCe.

Mazda 323F V6 1994 vs VW Golf 8 1.0 eTSI 20, mazda 323f v6, 0-100, max speed, autolatest, etsi 998 cmc, mhev vs v6, testeauto

Reducerea capacitatii cilindrice forteaza aplicarea unui sistem turbo, solutie tehnica care duce automat la reducerea considrabila a fiabilitatii reale a motoarelor dupa ce acestea ies din garantie.

Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, test drive, probleme Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, autolatest, testeauto, zgomot relanti rece, vibratii motor 1.o tce, logan 3 fara gpl, gpl logan 3 tomasetto, drive test Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP 2001

O alta problema despre care putini vorbesc este consumul real mult mai mare al motoarelor cu 3 cilindri turbo care sunt montate pe masini destul de grele, adica acestea vor avea un consum cu 2-3 litri in plus fata de cel al unor motoare cu 4 cilindri de generatie Euro 3 sau Euro 4 din anii 2000.

Honda Gold Wing GL1800, 1.0 tso vs Honda Gold Wing GL1800, autolatest, motor honda 56 cilindri, test drive, 1,0 tsi tce

Si ca sa intelegi mai bine cum functioneaza acest motor boxer vezi imagini cu distributia si componentele tehnice.

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

    • V2-ul de la Harley nu are 2.7. Si nu ma refer la indienele de 500 si 750, racite pe apa.
      Sportsterul a pornit cu 750 respectiv 1000, apoi a fost updatat la 883 respectiv 1202. Astea erau racite cu aer. Acum are 1250 racit cu apa.
      De celelalte, FXR, Dyna, Softail si ElectraGlide, e mult de vorbit, dar nici azi nu au 2.7. Motoarele Flat-head, Pan-head, Shovel-head si Knucle-head au avut pana in 1300. Evo 1348. Twin-cam aprox 1.5. Toate racite cu aer. Milwakee 8 a venit cu 107ci, 114ci si 117ci cu chiulase racite pe apa si bloc racit cu aer. 117 cubic inches inseamna 1.917 centimetri cubi.
      Panamerica si Bronx utilizeaza motorul Revolution, care la fel ca si noul Sportster este un 1250cmc racit pe apa.
      A mai existat si v-rod, cu motor dezvoltat impreuna cu Porsche, care avea tot 1250 racit cu apa.
      Au fost si producatori separati de motoare, precum s&s sau tuneri precum screamin’ eagle. Dar de serie, nu personalizat, tunat, customizat, HD nu a trecut inca de 2.0
      Triumph Rocket 3 a fost cel care a avut motor de serie peste 2.0. Prima generatie a avut 2.3 iar a doua 2.5. Dar e Triumph, nu Harley.

  1. măi Saab, zi-mi și mie ce ai fumat ! Cel MAI Mare motor de pe Harley Davidson este Screamin’ Eagle 135ci (2,122cc)…!!!

  2. De aia si fac unii zgomot ca te scoate din minti când le turează ……iar autoritatile stau si se uită ca……..
    Si se vede ca NU iau masuri!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente