Renault a lansat anul acesta pe piata din Europa un model Austral cu ampatamentul marit, modelul avand numele de Espace.
Evident ca noul Espace nu mai are nici o legatura cu vechile generatii chiar chiar erau MPV-uri serioase, actualul model fiind de fapt doar un simplu crossover cu scaunele de pe randul trei extrem de mici.
Tehnic, noul Espace E-Tech Hybrid are sub capota un micut motor cu 3 cilindri turbo de 1.2 litri care impreuna cu tansmisia multimodala cu 4 trepte afiseaza o putere maxima cumulata de 200 CP.
Toate bune si frumoase, insa cand am configurat un Espace iconic E-Tech full hybrid 200 cu dotari optionale am ajuns la un pret de vanzare de peste 58.000 euro, pret exagerat pentru un crossover provenit din compacta Austral.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Absolut corect! Mama proștilor e mereu gravidă, deci vor fi cumpărători.
Un motor cu 3 cilindrii a ajuns să fie vandut cu peste 58000 de euro???
Foarte scump! Nu merită banii ăștia!
Este nebunie curată!
Vax.
Motoarele TCe sunt scumpe la întreținere. Daca nu ai noroc sa iei un motor bun, te costa reparația că și la TSI – cel puțin 1500 euro.
Motor in 3 cilindri la ditamai caroseria, este mai mult decât discutabil.
Eu sunt interesat n căutarea unui automobil nou, dar de la acest producător!
Dacă vând o mașină scot banii pe 100. Cu cât se vor vinde mai puține cu atât preturile vor fi mai mari. La Tesla scad preturile ca se vând f multe. Aia e!
3 cilindri pe caroseria aia la maxim 150000 km e terminat.Asta dacă o întrețin cum trebuie nu după intervalele recomandate de producător….Deci motorul ține cât garanția 100000 km.