Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Renault Espace 2023 cu motorul cu 3 cilindri 1.2 TCe E-Tech a ajuns sa fie comercializat cu peste 58.170 euro

Renault a lansat anul acesta pe piata din Europa un model Austral cu ampatamentul marit, modelul avand numele de Espace.

Renault Espace 2023, pret Renault Espace 2023, test drive, consum, cutie multimodala, pret romania, renault romania Renault Espace 2023

Evident ca noul Espace nu mai are nici o legatura cu vechile generatii chiar chiar erau MPV-uri serioase, actualul model fiind de fapt doar un simplu crossover cu scaunele de pe randul trei extrem de mici.

Noul Renault Espace 6 nu mai este Spatios pentru ca a devenit un SUV bazat pe Austral! Portbagaj mai mic ca la Matiz si motorul are 3 cilindri

Tehnic, noul Espace E-Tech Hybrid are sub capota un micut motor cu 3 cilindri turbo de 1.2 litri care impreuna cu tansmisia multimodala cu 4 trepte afiseaza o putere maxima cumulata de 200 CP.

Renault Espace 2023, pret Renault Espace 2023, test drive, consum, cutie multimodala, pret romania, renault romania Renault Espace 2023

Toate bune si frumoase, insa cand am configurat un Espace iconic E-Tech full hybrid 200 cu dotari optionale am ajuns la un pret de vanzare de peste 58.000 euro, pret exagerat pentru un crossover provenit din compacta Austral.

Jurnalistii francezi critica cutia multimodala cu 4 trepte a noului Renault Espace 1.2 TCe cu 3 cilindri de 57.000 euro

Renault Espace 2023, pret Renault Espace 2023, test drive, consum, cutie multimodala, pret romania, renault romania Renault Espace 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Vax.
    Motoarele TCe sunt scumpe la întreținere. Daca nu ai noroc sa iei un motor bun, te costa reparația că și la TSI – cel puțin 1500 euro.
    Motor in 3 cilindri la ditamai caroseria, este mai mult decât discutabil.
    Eu sunt interesat n căutarea unui automobil nou, dar de la acest producător!

  2. 3 cilindri pe caroseria aia la maxim 150000 km e terminat.Asta dacă o întrețin cum trebuie nu după intervalele recomandate de producător….Deci motorul ține cât garanția 100000 km.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente