Renault Espace a fost testat in premiera de catre presa auto din Franta care a mentionat ca masina are o calitate de fabricatie buna, iar consumul real in modul hybrid este corect pentru o masina cu o greutate la gol de 1.8 tone la gol.
Toate bune si frumoase, insa aceeasi jurnalisti critica faptul ca Renault monteaza cutia multimodala cu 4 trepte care se regaseste si pe Dacia Jogger care sufera la capitolul rafinament.
Acestia spun ca aceasta transmisie “zmuceste” prea mult pentru nivelul de pret de aprioape 60.000 euro, pret pentru care deja poti sa-ti cumperi o masina premium germana tot din segmentul SUV.
Sub capota se gaseste un motor cu 3 cilindri 1.2 TCe care ofera o putere maxima de 130 CP, motor mult prea slab pentru aceasta caroserie in ciuda faptului ca mai exista si motorul electric de 68 CP.
Noul Renault Espace Iconic E-Tech cu motorul 1.2 TCe cu 3 cilindri are un pret de 57.300 euro
Test Drive Renault Espace 2.2 dCI 150 CP-Espace, the final frontier!
Cutia de viteze automată (secvențială, robotizată etc) a Renaultului Clio, 1,2 benzină îmi face mari probleme, la nici 80.000 km. Reprezentanța (din câteva județe, contactată de subsemnata) spune că soluția este înlocuirea cutiei, cu una nouă. Prețul unei asemenea cutii este de 6500 euro, la care s-ar adăuga prețul manoperei. Mă deranjează teribil atitudinea colonială a Renaultului!
Daca inainte da cumpararea lui Clio gandeai 1 minut mai mult si iti schimbai optiunea de cumparare cu o masina din familia Toyota, astazi erai bine merci fara nici un fel de griji. Trebuia mai intai sa dai o cautare cu google dupa cele mai fiabile masini. Atat !
Cutia multimodala de pe Austral si Espace are 5 trepte, 4 are pe Arkana, Captur si Clio. Si pe Austral in varianta de pre-productie “zmucea”…
adica jurnalistii francezi sunt prosti si tu cunosti mai bine?! 🙂
Trebuie sa fii dezechilibrat mintal sa-ti cumperi aceasta masina cu motorul ( plin de probleme) 1.2 benzina, in trei cilindri, la 57.000 euro, pret de pornire! Chiar daca are si-un motor electric!
Oare nu mai bine iei un Mercedes E CLASS SH cu 25.000km rulati în Germania și de la dealer oficial. Aia știu să facă cutii automate! Eu așa am făcut! 3 pistoane … Mai au puțin și o să treacă pe motor cu aburi…
Cutia multimodala e comuna, exista un singur tip si are 6 trepte, 2 pentru motorul electric si 4 pentru motorul termic.
Motorul electric nu are trepte pentru ca nu are el separat o alta cutie de viteza!
Cutia multimodala Renault are doar 4 TREPTE!
Motorul de 3 cilindri si 1.2 pus pe cea mai mare masina a grupului, este o idee nascută moartă din start.
Aceasta masina nu mai are nici o legatura cu nimic. Va fi un fiasco. Motorul electric nu te ajuta cu nimic la drum lung, deci este clar subdimensionat, iar la dimensiunile ei doar masina de oraș nu este.
Probabil nu vor vinde mai deloc astfel de masini, iar acei foarte putini care le vor cumpăra, vor fi foarte nemultumiti de ele.
Renaultul se duce incet incet la vale, promovand niste idei care nu salveaza nici planeta, nici interesul clientilor si nici cifrele de vânzare. Daca nu vrei sa bagi bani in proiectarea unei masini si te bucuri ca folosesti platforme comune, etc, nici nu vei scoate prin vanzarea produsului finit.
Un posesor de Renault GrandEspece IV 2.2dci, 150cp rulat pana la 600.000km.
Ca espace IV nu vor mai face niciodată masini.
RIP Renault