Poate parea greu de inteles insa Stellantis a prezentat lista de preturi oficiale a noului Peugeot 3008 in versiunea de motorizare Hybrid 136e-DCS6 2024.
Despre acest motor putem spune ca este superior celui de la Renault pentru simplul fapt ca are o transmisie electrificata secventiala care inca mai poate sa fie reparata si dupa ce masina iese din garantie daca are probleme fata de cea multimodala cu 4 trepte E-Tech de la Renault-Dacia.
Si asta o spun specialistii de la Automatic Gearbox care pot achizitiona piese OE pentru reparatia acestor transmisii fata de cutiile Renault care nu se mai pot repara in afara reprezenantei.
Pe langa aceste diferente tehnologice, noul Peugeot 3008 Hybrid Allure 136e-DCS6 are un pret de 33.000 euro pentru piata din Romania, pret pentru care o Dacia Duster Hybrid 140 cu dotari echivalente deja se vinde cu 30.000 euro.
Diferenta de 3.000 euro in favoarea Daciei este practic nula daca ne gandim cu un 3008 concureza direct cu un Renault Austral, adica are o caroserie mult mai spatioasa decat cea a masinii produse la Mioveni.
De asemenea, un 3008 Hybrid 136e-DCS6 poate merge 50% din timp in modul electric, iar noua platforma va avea un nivel de siguranta de 5 stele EuroNCAP.
CUM FUNCTIONEAZA SISTEMUL HYBRID PEUGEOT?
Test Drive in premiera cu noul Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024
Cumpara masina cu livrare pe loc la concesionarul Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI