Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul motor al lui Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV a fost lansat pe piata in 2010 pe Nissan Micra

Se pare ca noua motorizarea Renault 1.2 TCe HR12DDV a fost lansata pentru prima data acum 13 ani pe micutul Nissan Micra, una dintre cele mai bune masini de oras din Europa.

Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV, pret, test drive, drive test, motor l3 turbo, Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV nissan micra 2010, 0-100 km/h

Pe atunci Autolatest testa versiunea 1.2 H12DDR care avea un sistem de supraalimentare prin compresor mecani, puterea maxima fiind de 98 Cp si 143 Nm, motor cu adevarat sportiv pe un Micra de 980 kg la gol.

Prim contact cu noul Nissan Micra Facelift 2014- Test drive 1.2DIG-S 98CP Start/Stop Tekna

Aceeasi motorizarea a fost montata pe gama MPV Note care nu a fost un real succes in Romania.

Test drive in Ro cu noul Nissan Note 2015 motorizare 1.2 DIG-S 98 CP Compresor Mecanic

MOTORUL RENAULT CARE NU SE VINDE IN ROMANIA!

O mare problema a marcii Renault este faptul ca noul Austral cu motorizarea de baza 1.2 TCe HR12DDV de 130 CP nu se vinde in Romania.

Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV, pret, test drive, drive test, motor l3 turbo, Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV nissan micra 2010, 0-100 km/h

Aici primim doar motorul 1.33 TCe de 140 CP, motor cu o fiabilitate mai slaba chiar daca are 1 cilindru si 10 CP in plus.

Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV, pret, test drive, drive test, motor l3 turbo, Renault Austral 1.2 TCe HR12DDV nissan micra 2010, 0-100 km/h

Versiunea de baza a lui Austral in Europa de Vest vine echipata cu motorul cu 3 cilindri conectat la o tansmisie manuala cu 6 trepte clasica.

s s s

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. cum adica 1.33 tce e mai putin fiabil decat 1.2 tce in 3 cilindri?
    imi vine greu sa cred avand in vedere ca 1.3 tce e un motor fiabil, fara probleme mari raportate, folosit de nissan, renault, dacia si mercedes.

    • Sincer, nici eu nu pot să-i înțeleg când aud că un motor “forțat” cu 3 cilindri, 130cp este mai bun decât unul cu 4 cilindri, 140cp care are o presiune mai mica in cilindri, deci componentele sunt mai puțin solicitate, și folosește o tehnologie de tratare a cilindrilor și pistoanelor mult peste ce are Renault-Nissan la ora actuala. Daca mai adaugi și faptul că motoarele Renault de 1.2 au avut mari probleme cu consumul de ulei…subiectul devine puțin penibil.

  2. Autorul nu e la prima afirmatie de acest gen referitoare la motorul de 1.3.
    Sunt afirmatii nesustinute. Nu a prezentat referinte.
    De altfel intr un articol precedent despre Austral, de asemenea maltios nu cunostea nici motorizarile, facand confuzii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente