Se pare ca noua motorizarea Renault 1.2 TCe HR12DDV a fost lansata pentru prima data acum 13 ani pe micutul Nissan Micra, una dintre cele mai bune masini de oras din Europa.
Pe atunci Autolatest testa versiunea 1.2 H12DDR care avea un sistem de supraalimentare prin compresor mecani, puterea maxima fiind de 98 Cp si 143 Nm, motor cu adevarat sportiv pe un Micra de 980 kg la gol.
Prim contact cu noul Nissan Micra Facelift 2014- Test drive 1.2DIG-S 98CP Start/Stop Tekna
Aceeasi motorizarea a fost montata pe gama MPV Note care nu a fost un real succes in Romania.
Test drive in Ro cu noul Nissan Note 2015 motorizare 1.2 DIG-S 98 CP Compresor Mecanic
MOTORUL RENAULT CARE NU SE VINDE IN ROMANIA!
O mare problema a marcii Renault este faptul ca noul Austral cu motorizarea de baza 1.2 TCe HR12DDV de 130 CP nu se vinde in Romania.
Aici primim doar motorul 1.33 TCe de 140 CP, motor cu o fiabilitate mai slaba chiar daca are 1 cilindru si 10 CP in plus.
Versiunea de baza a lui Austral in Europa de Vest vine echipata cu motorul cu 3 cilindri conectat la o tansmisie manuala cu 6 trepte clasica.
s s s
cum adica 1.33 tce e mai putin fiabil decat 1.2 tce in 3 cilindri?
imi vine greu sa cred avand in vedere ca 1.3 tce e un motor fiabil, fara probleme mari raportate, folosit de nissan, renault, dacia si mercedes.
Sincer, nici eu nu pot să-i înțeleg când aud că un motor “forțat” cu 3 cilindri, 130cp este mai bun decât unul cu 4 cilindri, 140cp care are o presiune mai mica in cilindri, deci componentele sunt mai puțin solicitate, și folosește o tehnologie de tratare a cilindrilor și pistoanelor mult peste ce are Renault-Nissan la ora actuala. Daca mai adaugi și faptul că motoarele Renault de 1.2 au avut mari probleme cu consumul de ulei…subiectul devine puțin penibil.
Corect. Tot felul de afirmații făcute de persoane care n-au nimic în comun cu subiectul.
Autorul nu e la prima afirmatie de acest gen referitoare la motorul de 1.3.
Sunt afirmatii nesustinute. Nu a prezentat referinte.
De altfel intr un articol precedent despre Austral, de asemenea maltios nu cunostea nici motorizarile, facand confuzii.
Tata este vorba de 1.2 TCe cu 3 cilindri!
Nu 1.33 TCe cu 4 cilindri!
AUTOLATEST,
Lasă vrăjeala, 1.33 e mai bun decât 1.2 reînviat, cu un trecut dezastru pt Renault.
Vezi ca L3 de 1.2 TCe de generatie noua provine din 1.33 Tce!
Misto cand comentezi pe langa!
Nu?