Vechea masina testata cu succes de Autolatest in anii trecuti a dovedit ca si in acest segment se pot realiza masini care sa atraga atat clienti barbati cat si femei.
Primele generatii de modele Micra au fost create exclusiv pentru sexul frumos de unde si numarul foarte mare de soferite Micra.
Linia optica a unui Nissan Micra trebuie sa fie indulcita de o caroserie care nu trebuie sa sara in evidenta, insa care sa indulceasca sexul frumos.
Aceasta politica a fost in schimb modificat cu aparitia ultimei generatii de Micra, model care acum trebuie sa trezeasca si interesul barbatilor.
MICRA FACELIFT 2014
Modelul de fata este primul amplu facelit aplicat lui Micra, o masina care parca acum la inceputul anului 2014 a devenit o masina mai serioasa, o masina mai bine gandita si de ce nu, o masina care a ajuns la maturitate.
Fata de “vechea” Micra 2010 noul model are un interior regandit care ofera in premiera soferului un nou sistem multimedia imprumutat de la fratiorii sau mai mare Juke si Qashqai. Sistemul de navigatie cu dimensiuni relativ mici functioneaza impecabil in Bucuresti, si ofera un confort greu de gasit la vechiile generatii.
La interior Micra facelift ofera noi nuante ale tapiteriei, modelul de fata fiind elegant configurat cu un bej placut.
MOTORIZARE PE BENZINA SI COMPRESOR MECANIC
Cea mai importanta noutate a noii Micra se regaseste sub capota, respectiv Nissan oferind acum si pentru aceasta piata motorul 1.2 DIG-S de 98 CP.
Acesta este singurul motor din acest segment care vine echipat standard cu un compresor mecanic, solutie mult mai eleganta in comparatie cu motoarele deja clasice precum TCe sau TSI care sunt dotate cu un sistem turbo.
Compresorul mecanic functioneaza altfel in comparatie cu un turbo si ofera pe aceasta Micra un moment motor de 142 Nm incepand cu o turatie foarte joasa. Adica motoarele dotate cu un sistem compresor mecanic nu au mult criticatul lag al propulsoarelor turbo.
In viata de zi cu zi nu trebuie sa ne asteptam la un suierat faimos precum al precedentului Mini Cooper S, ci doar la un comportament dinamic. In anumite conditii acest motor de 1.2 litri ofera performante reale chiar apropiate de cel al noului motor 1.2 TCe al lui Renault.
Consumul afisat de noua Micra este de 7.5 litri intr-un Bucuresti extrem de aglomerat, si de un consum de aproximativ 5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi in regim de sosea nationala.
Aceste performante sunt mai mult decat satisfacatoare, japonezii spunand ca noul motor Nissan este mai economic chiar si decat celebrul Ford EcoBoost de 100 CP.
PRO
Motor pe benzina extrem de bun-Chiar mai bun decat Ford EcoBoost
Consum foarte mic in oras
Cutie de viteze exacta si treapta 5 lunga pentru mersul pe autostrada
Raport CP/kg care favorizeaza un condus dinamic pe soselele nationale
Echipamente optionale de ultima generatie
Sistem de navigatie cu harta Romaniei si senzori de parcare fata-spate
CONTRA
Pretul de achizitie este inca prea mare pentru versiunea de top
Calitate de fabricatie este buna insa materialele sunt mediocre
Valoare de revanzare relativ mica pe piata din Romania