Germanii de la Mercedes Benz se chinuie sa lanseze de 6 luni in Europa noul G electric, o masina care din pacate va avea mari sanse de reusita in UE si SUA, cele mai importante piete pentru acest model.
Gama Mercedes Benz G 580 EQ Technology are o baterie de 116 kwh de provenienta chinezeasca asemenae masinilor EQ de la Mercedes, si o valoare cu dotari de peste 200.000 de euro.
Greutatea la gol a lui Mercedes Benz G 580 EQ Technology este de peste 3 tone, iar consumul real poate sa ajunga undeva in zona de 30-40 kwh/100 de km, adica masina nu prea poate merge peste 200 km cu o singura incarcare pe autostrazile Europei.
Fanii adevarati Mercedes Benz Clasa G vor alege tot timpul un G400 diesel pentru ca este singurul capabil a merge sute de km cu un plin pe autostrazi fara a necesita incarcarea cu orele la statiile de incarcare din tara.
Versiunea de baza are un pret de 143.000 euro, insa chiar si asa germanii mai cer inca 60.000 euro pentru dotari optionale pentru o masina deja de top.
FISA TEHNICA DATE OFICIALE
Consum mixt de combustibil 29 kWh/100km
Autonomie 454 km WLTP
Putere 432 kW (587 CP)
Cuplu 1.164 Nm
Accelerație 0-100 km/h 4,7 s
Viteză maximă 180 km/h
Baterie 116 kWh
Lungime 4.624 mm Ampatament 2.890 mm Lățime 2.187 mm Lățime1.913 mm Înălțime 1.986 mm
Diametru de bracaj 13,6 m
Greutate
Masă proprie (EU) 3.085 kg
Încărcătură (EU) 415 kg
Masă totală admisă 3.500 kg.
Mai jos vezi cum se conduce singurul G recomandat, un G400 diesel modificat de catre Brabus:
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI