In ciuda faptului ca multi s-au deci a spune din start ca noul Hyundai Santa Fe este o masina “urata” la exterior, realitatea este crunta pentru acestia pentru simplul fapt ca daca vrei un MPV modern poti alege un Mercedes Clasa V Combi, V 250 d, 9G-TRONIC PLUS cu Tracțiune integrală care are un pret de vanzare de peste 85.000 euro si in realitate nu este nimic altceva decat o utilitara Vito.
In aceasta situatie Hyundai a decis sa faca noul Santa Fe mult mai mare, adica mult mai spatios la interior, mutare extrem de inteligenta daca ne uitam ca pe piata din Europa in afara de Clasa V nu mai exista masini MPV spatioase, iar cele mai mari SUV-uri sunt de fapt mici la interior si nu au decat loc pentru 5 pasageri.
Noul Hyundai Santa Fe are o transmisie integrata AWD, are o garda la sol de SUV, are spatiu la interior pentru 7 pasageri si bagajele lor, iar cand rabateri bancheta si scaunele de pe randul doi masina se transforma intr-un pat matromonial extrem de bun pentru atunci cand pleci in concediu si nu vrei sa platesti 100 de euro pe noapte la cine stie ce motel.
Mai mult decat atat, noul Hyundai Santa Fe este full Hybrid sau chiar PHEV, adica poate merge in modul electric fara probleme, respectiv este o masina care poate intra in toate orasele din Europa fara sa plateasca taxa de intrare cum o fac cei cu Mercedes Clasa V diesel.
Si in final, trebuie spus ca la un pret de 44.500 euro ( inclusiv Rabla Plus) nu exista nici o masina pe piata sa ofere atat de mult spatiu interior, motorizari hybrid cu transmisie automata cu convertizor si puteri de peste 215 CP!
Un Renault Espace este o gluma buna fata de acest Hyundai Santa Fe pentru ca are o caroserie mult mai mica, iar sub capota se gaseste un 3 cilindri de 1.2 litri TCe de Dacia Duster!
Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!
FISA TEHNICA NOUL SANTA FE 2024
Caracteristici 1.6 l, 215 CP, 4WD, 6 AT
Cutie de viteze/ Nr. rapoarte 6AT
Motor benzina – Putere (CP/ rpm) 160/ 5.500
Motor electric – Putere (CP) 64,8
Sistem hybrid – Putere (CP) 215
Motor electric – Cuplu maxim (Nm/ rpm) 264
Sistem Hybrid – Cuplu maxim (Nm/ rpm) 367/ 1.000 – 4.100
Motor benzina – Cuplu maxim (Nm/ rpm) 265/ 1.500 – 3.500
Capacitate cilindrica (cmc) 1.598
Acceleratie 0-100 km/ h (s) 9,8
Viteza maxima (km/ h) 180
Combustibil benzina Full Hybrid
Dimensiuni L/ l/ h (cm) 483/ 190/ 177
Consum oficial WLTP (litri/ 100km)/ CO2 (g/ km)
Pret cu TVA si Rabla Plus: 44.500 euro
Frumos DRIC.. cu motoare slabe benzinare..
🙂 Vreu si eu unul……cat mai mare!
Are scara de acces pt șofer cu balustrada? Este obligatorie la buldozere
Dacă scoteau cei de la Dacia una ca asta și motor de 900 cc toată lumea îl lauda.