Ford a lansat recent in Europa o noua generatie de modele Courier care pana acum se bazau tehnic pe vechea generatie de Fiesta.
De acum, noul Ford Tourneo Courier 2024 se bazeaza tehnic pe gama Puma care si ea este fabricata tot pe baza tehnic a fostei generatii de Fiesta, masina de oras care din pacate nu se mai produce.
Marele dezavantaj al utilizarii unei platforme de Fiesta pentru noul Ford Tourneo Courier este gama limitata de motorizari unde amintin deja clasicul L3 turbo 1.0 EcoBoost de 100 sau 125 CP.
In urma testelor jurnalistii au descoperit ca masina consuma exagerat de mult pentru o utiltara cu transmisie secventiala GOALA, media consumului fiind de aproape 10 litri la 100 de km.
Daca vom incarca masina cu 5 pasageri si bagajele aferente sunt sanse sa vedem in oras un consum care se apropie de 15 litri de benzina, cifra incredibila pentru o utilitara mica de oras.
Specialistii recomanda achizitia motorizarii diesel 1.5 EcoBlue care este singura capabila reduce costurile reale, versiune care din pacate nu poate sa primeasca o cutie automata.
Pretul de vanzare fara Rabla al lui Ford Tourneo Courier 2024 poate atinge 34.000 euro TVA inclus, pret la randul sau mult prea mare pentru un Ford cu un motor de 999 cmc fabricat la Craiova.
De fapt, daca tot discutam de utilitare pentru aceeasi suma pleci acasa cu un Isuzu D-Max 4×4 cu motor diesel mult mai economic si fiabil in timp.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI