Din pacate pentru clientii din Romania este vorba de masinile Ford vandute pe piata din SUA unde Ford a incercat sa promoveze motoarele mici cu 3 cilindri fabricate in Romania la Craiova.
Rezultatul este un esec total la capitolul fiabilitate unde Ford avea pe Focus si EcoSport motorizarea fabricata in SUA cu 4 cilindri 2.0 de 130 CP si injectie multipunct.
Pana in prezent Ford trebuie sa retraga in service peste 139,730 de unitati Focus si EcoSport cu acest motor 1.0 EcoBoost.
Ford are mari probleme cu motorul pe benzina 1.0 EcoBoost! #ecoboom 2018
Marea sa problema este distributia pe curea in ulei care cedeaza impreuna cu pompa de apa, moment in care motorul de distruge complet.
In Europa acest motor a avut probleme si cu blocul motor care era conceput gresit din proiectare, motorul mergand fara antigel care ducea automat la distrugerea sa.
Autolatest este singura publicatie auto din Romania care a aratat faptul ca motorul 1.0 EcoBoost este un esec la capitolul fiabilitate, recomandarea noastra este sa cumperi SH un Ford doar cu urmatoarele motoare: 1.6 MPI, 1.5 EcoBlue sau 2.0 EcoBlue.
Ford are probleme tehnice majore cu motoarele 1.0 EcoBoost si 1.5 Ecoboost
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI