Utrecht este printre cele mai VERZI orase din Europa, oras care a implementat in urma cu 10 ani masina electrica ca reprezentand viitorul orasului.
Din pacate acum, in 2024 vedem ca olandezii recunosc ca cel mai verde oras al tarii, Utrecht este in colaps energetic pentru ca sunt prea multe masini electrice care sunt contectate la o retea electrica subdimensionata.
Acesta este rezultatul princial al electrificarii fortate, sutele de mii de masini electrice aducand un aport greu de suportat unei retele electrice care are nevoie de imbunatariri imediate de cateva miliarde de euro, bani pe care nici o primarie de talia orasului Utrecht nu-i are.
Sa inlocuiesti in cativa ani parcul auto cu motoare termice intr-un parc auto 100% EV are consecinte greu de suportat despre care politicienii nu vor sa-ti spuna.
Acum, in Utrecht poti sa alimentezei masina electrica CU RATIA in intervalul 4:00 PM si 8:00 PM, o soutie demna de comunistul romanesc din anii 80 cand puteau alimenta la PECO masinile cu numar PAR sau IMPAR!
Si ca sa fie treaba bine inteleasca, costul pentru 1kwh la statiile publice din Utrech este de €0.79/kWh suma echivalenta cu aproape 4 lei, adica daca vrei sa alimentezi 50 kwh trebuie sa scoti din buzunar suma de 196 lei, iar autonomia reala cu o singura alimentare este de maxim 280-300 km.
“Utrecht wants to restrict public charging stations for electric cars during the course of the year. The charging stations must supply significantly less power between 4:00 PM and 8:00 PM, which is the time when the power demand is greatest.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Asta cu alimentatul in functie de paritatea nr de înmatriculare e o invenție. In realitate era vorba de circulația auto personale duminica, alternativ in functie de nr de înmatriculare par sau impar.