Germanii de la BMW doresc cu disperare sa vanda masini electrice premium care din pacate, in viata reala nu se apropie de cifrele date de catre producator.
“Vedeta” bavarezilor este noul i5 eDrive40 2023 care are o baterie chinezeasca de 81.2 kwh si 340 CP/430 Nm, marea sa problema fiind consumul real foarte mare.
Conform primelor teste pe autostrada cu o viteza de 130 km/h noul i5 eDrive40 consuma in medie 24 kwh la 100 de km, iar daca iesi din oras cu o baterie incarcata la 80% vei avea o autonomie de maxim 270 km pana cand trebuie sa te opresti doua ore la o statie de incarcare.
Daca vrei sa-ti incarci acasa masina la o statie 7.4 kW Wallbox trebuie sa astepti pana cand putea pleca pana la 13 ore, timp pe care nu-l are nici un client de masina premium de 100.000 euro.
Insa, daca tot vrei sa-ti cumperi un BMW Seria 5 NOU poti alege fara discutii o versiune diesel 520xd care poate merge 1.000 de km cu o singura alimentare, sau o Tesla Model S Standard care are o baterie mult mai mare pentru a merge 630 km cu o singura incarcare.
Autolatest recomanda doar achizita de masini bune fie ca sunt diesel, hybrid, PHEV sau electrice!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI