Se pare ca cea mai asteptata masina electrica din partea celor de la Skoda este atat de scumpa, incat devine doar o masina de dealer sau cum spun vanzatorii, masina de showroom pentru ca nu vor exista multe pe sosele.
Fanii masinilor EV regreta si astazi gama Citigo EV care a fost un real succes pentru Skoda, insa de dragul unui profit cat mai mare acestia au ales sa vanda un ID5 cu un look de BMW X6 cu un pret de Mercedes Benz.
Vorbim de gama Skoda Enyaq Coupe RS iV 2023 care se vinde in Germania cu un pret de 70.000 euro si care nu ofera nimic din ceea ce spune Skoda oficial.
Acestia se lauda ca Skoda Enyaq Coupe RS iV este o masina cu o linie sport si eleganta, iar in realitate vorbim de un MPV cu o latime mare si care nu ofera un interior premium pentru ca acolo gasim plastic din PET-uri reciclate.
Sportivitatea lui Skoda Enyaq Coupe RS iV 2023 este penalizata zi de zi de greutatea sa la gol de 2.4 tone, greutate miscata relativ de cei 295 CP si 460 de Nm.
In testele reale acest Skoda Enyaq Coupe RS iV 2023 nu a putut parcurge o distanta mai mare de 377 km cu o singura alimentare fara ca masina sa mearga pe autostrada unde EV Database spune ca autonomie sa maxima iarna este de 295 km.
La cat costa căruța asta de skoda mai bine îți cumperi apartament. Au înnebunit cu toții vor zeci de mii de euro pe niște căruțe. Autonomie iarna 290 km în 2 ani după ce o cumperi ajungi la 200 km. Si ai dat 70.000 euro. Pe un cazan
. Vai de mama noastră. AM RS. TATI facem poze punem pe facebook, insta și tik.
Ăștia le construiesc sa nu mai mergem asa departe cu masina. Mergi 300 km te întorci acasă.
@ Alex – după 300 km, nu te întorci acasă,numai stai pe undeva vreo câteva ceasuri, că să-ncarci bateria la hărăbaie…..
Nu doar cei de la Skoda v-or regreta investițiile enorme făcute în mașinii fără nici un viitor. Viitorul nu va fi în motoarele electrice, datorită prețului de producție și devalorizarii rapide a unei mașini.
O mașină electrică după 5-10 ani cu 3 proprietari, valorează zero dolari. Se va ajunge să plătești pentru casarea ei, fiindcă toate componentele ei sunt foarte poluante și greu degradabile pentru natură.
Motoarele cu combustie, nu vor dispărea prea curând așa cum vrea UE. Credeți că miliardarii petrolului stau cu mâinile în sân și așteaptă să ajungă săraci? De ce Toyota a anunțat că nu va renunța la motoarele cu benzină și fac tot felul de cercetări cu pastile?