Acesta o spun cei care deja sunt familiarizati cu aceasta marca auto chinezeasca si care stiu sa faca o comparatie normala cu o masina produsa in Europa de Vest.
Aici evident aducem aminte de rusii care nu mai pot sa-si cumpere in masa maisni europene de top, ci doar chinezarii low-cost care sunt vandute cu preturi decente.
In urma unui test realizat in Rusia un bloger spune ca noul Geely Coolray 2024 este o mizerie care nu merita sa fie cumparata pentru ca acesta a descoperit caroseria ruginita la doar 300 de km, iar cei din service-ul Geely spun ca aceste masini au probleme grave cu electronica.
De fapt, Geely inca nu a rezolvat aceste probleme nici macar pentru piata din China, motiv pentru care vanzarile SAIC si BYD sunt in crestere fata de cele ale lui Geely Auto.
Clientii se plang pe anumite piete ca trim-urile din crom de plastic se decojesc in cateva mii de km, sau ca vopseaua cedeaza in doar cateva luni.
GEELY VINE SI IN ROMANIA
Conform ultimelor informatii din presa europena se pare ca cei de la Geely vor sa intre si pe pietele din Europa de Est unde sunt inca sanse ca aceste masini sa afiseze vanzari bune in ciuda lipsei unui brand.
Pretul unui Geely Coolray 2024 porneste de la 26.000 euro, adica este chiar mai scump si decat un MG HS care se vinde cu succes in Romania si care are din start o garantie de 7 ani sau 150.000 de km.
Noi consideram ca Geely Coolray 2024 nu va avea mari sanse de succes pentru ca deja pe piata avem un Duster 3 cu un design interesant, iar marca MG Motors a reusit sa acapareze o mare parte dintre clientii de masini asiatice care nu mai doreau sa-si cumpere Dacia in 2024.
Geely va avea mari probleme in Romania pentru ca nu are o retea de dealeri, nu ofera o garantie de cel putin 7 ani, iar produsele Volvo produse in China sufera in Europa.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI