In curand romanii de la Dacia urmeaza sa lanseze pe piata din Europa a celei mai sofisticate masini Dacia din istorie.
Este vorba de noua Dacia Jogger 140 Hybrid 2023 care va avea sub capota aceeasi tehnica cu cea gasita la gama Renault Clio E-Tech Hybrid, respectiv un motor clasic Nissan de 1.6 litri aspirat si o cutie de viteze automata multimodala care din pacate nu se repara.
Si cand spunem asta ne uitam deja pe fisa celor de la Vitseco care este producatorul ei si spunem ca aceasta cutie este de unica folosinta.
Adica, daca apare o problema cu motoarele electrice integrate ( unul de putere si altul MHEV) sau cu pinioanele ei reparatia necesita de fapt o cutie noua, adica masina va avea o valoare de revanzare ZERO dupa ce iese din garantie.
DE CE CUTIA MULTIMODALA ESTE DE UNICA FOLOSINTA?
Tehnologia Vitesco Technologies este suprinzatoar de complicata, lucru care duce la o eficienta crescuta insa care face ca viitoarele masini Dacia Duster Hybrid, Bigster Hybrid sau Jogger Hybrid sa fie imposibil de reparat de catre romanul de rand.
Surse din cadrul industriei mentioneaza ca o cutie electrificata gasita pe Clio si Captur E-Tech are un pret de peste 6.000 euro, iar electronica « One Box » va avea un pret si mai mare.
–Transformatorul DC-DC este un circuit de electronică de putere care transformă tensiunea înaltă de curent continuu a bateriei pentru a alimenta rețeaua de tensiune joasă de 14V a mașinii.
Momentan nu cunoastem faptul daca Dacia Jogger 140 Hybrid va avea cutia EMR3 sau cea noua ONE BOX despre care stim ca o sa fie una cu adevarat revolutionara, insa care va avea costuri de mentenanta sau de inlocuire extrem de mari pentru o masina produsa sub marca Dacia.
Cutia One Box are urmatoare caracteristici: key electronic unit that combines all components in one housing: the DC-DC converter, the on-board charger OBC and the inverter.
De fapt viitoarea Dacia Jogger Hybrid va avea sub capota un motor pe benzina Nissan de 1.6 litri aspirat cu injectie multipunct de 80 CP care este corelat cu transmisia EMR3 care are un motor electric integrat plus un alternator de tipul mild hybrid cum vedem la Ford si Suzuki.
Sistemul Vitesco Technologies EMR3 are nevoie de un acumulator de 1.3 kwh care se monteaza in portbagaj, motiv pentru care si actuala masina Dacia Logan si Sandero au evacuarea cu finala la jumatatea caroseriei.
Numai lucruri Bune ! , dai Bani pentru ceva de Unică folosință când în Realitate este un Bun de folosință Îndelungată . Motorul dacă e 1,6 cmc ,cu distribuția pe lanț e OK . In rest despre Cutii , fără să fie Vitesco ,aveau Sirenaj in ele de Noi , sa prezentat Cazul . Per total e o mașină Revoluționară : jumătate ,partea din față Sandero Stepway , ce-a din spate e New , motor OK și o Cutie viteza. Loterie . SUCCES celor care o vor Utiliza .
Pai…popor, nu cumpara !
Masina arata f fain, are aspect solid si puternic. Dar in ultimii ani ne am invatat ca din afara sa para Goliat, si in interior sa fie un David. Din pacate insa aici David nu invinge…
Deja ați spus mile hybrid ați spus totul. Acea mașina nu merge pe curent că un hybrid normal
Helloooo,
această motorizare este o aberație tehnologică fără utilitate reală (ca și la unul dintre modelele Suzuki) o găselniță tehnologică (falimentară pentru cel care va avea curajul să o cumpere) pentru a putea lipi eticheta ,,e” de o mașină care în fapt nu e ,,e”. Se vor ,,târârâi” multe kilograme în plus de amorul ,, electrificării” (?!) cu un consum de combustibil nejustificat și cu o emisie de carbon, de multe ori, mai mare decât unele modele cu motoare non,,e” fie ele benzinare ori diesel.
DEȘTEAPTĂ-TE ROMÂNE!!! și nu numai…..
Cu stimă