Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu cel mai bun Mercedes din anii 2000! Vechiul Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014

Masina din acest test drive este fara doar si poate cel mai bun Mercedes Benz in anii 2000, un Mercedes superior chiar si celebrului Clasa S indferent ce spun romanii care au condus pana acum doar gama diesel S350 CDI.

Vorbim evident de celebrul Mercedes CL care a fost cel mai scump Mercedes din orice perioada, cea mai scumpa masina de serie a celor din Stuttgart cu cele mai bune motoare si cea mai buna calitate de fabricatie/asamblare.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Si pentru ca nu puteam sa vorbim de un CL V8 din generatia C216, am ales fara discutii motorul V12 de 5.5 litri twin-turbo si cea mai rezistenta cutie automata Mercedes din ultimii 30 de ani.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

DE CE UN CL ESTE SUPERIOR UNUI S?

In primul rand trebuie spus pentru ca un CL nu putea sa fie cumparat cu motoare diesel, acestea fiind recomandate celor care vor sa faca economie de combustibil sau taximetrie in Germania.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Un S350 CDI este gasit si la taxi si in mana romanasului care nu-si permite sa mearga cu un Mercedes de top, iar CL-ul este intalnit doar la fanii adevarati sau la cei care au puterea financiara sa plateasca 2.000 euro impozit pe an in Romania, insa si un consum real de aproximativ 24 de litri la fiecare 100 de km.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Adica, orice posesor de Mercedes diesel NU SE INTEGREAZA in aceasta categorie chiar daca merg a dealer si-l cumpara de nou!

Pur si simplu motor V12, care din pacate nu se mai produce, ramane etalonul industriei auto germane indiferent de ceea ce spun fanii masinilor diesel sau electrice! Evident alaturi de gama V12 BMW 760iL!

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

CE MOTOR SI CE CUTIE?

Sub capota lui CL600 se ascunde motorul V12 M275 care are o cilindree de 5.5 litri, motor dotat cu doua turbine pentru a afisa o putere maxima de 517 CP si 830 Nm.

Prima impresie cand conduci un V12 twinturbo de la Mercedes este explozia celor 830 Nm oferiti incepand cu 1.900 rpm, motor care la 1.000 rpm dezvolta cel putin 500 de Nm.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 4.6 secunde, iar viteza sa maxima depaseste 300 de km/h daca nu era limitatorul electronic la 250 de km/h.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Pe sosea, masivul CL600 se conduce atat de linistit incat trebuie sa tinem cont de spusele cleor de la Mercedes care spun ca “daca conduci un CL traiesti mai mult pentru ca esti mult mai calm”.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

CONSUM REAL DE PARCA MAI CONTEAZA!

Pe parcursul a 2.000 de km masina a consumat in medie doar 12.4 litri la fiecare 100 de km, autonomia masinii fiind una extrem de mare daca ne gandim ca avem sub capota un V12 de peste 5.5 litri

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

CL600 reuseste aceasta performanta pentru ca transmisia 5G Tronic in modul Confort ofera turatii incredibil de mici in aproape orice plaja de turatie.

La o viteza medie de 130 km/h, turatia motorului nu depaseste 1.900 rpm, iar la 160 de km/h pe autobahn turatie nu depaseste 2.200 rpm.

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

CONCLUZIILE AUTOLATEST

In final, putem spune ca aceasta generatie de CL este fara doar si poate una de colectie pentru fanii marcii pentru ca este ultimul Mercedes Coupe cu motor V12, ultimul Mercedes cu motor V12 cu injectie clasica multipunct, ultimul Mercedes cu trenul de rulare ABC si ultimul Mercedes construit sa fie “cea mai buna masina din lume!”.

Si daca esti colectionar recomandam sa-ti procuri cat mai repede unul din Europa de Veste pentru ca pretul lor creste constant indiferent de situatia economica din Uniune!

PRO

Imagine de marca

Cea mai buna calitate de fabricatie

Ultimul motor V12 de la Mercedes, fabricat pentru Maybach

Cutie automata 5G Tronic indestructibila

Calitatea asamblarii la nivelul unui Bentley si Maybach

Prima masina cu night vision standard

Primul Mercedes cu Distronic Plus standard

Suspensie ABS incredibila ( Active Body Control)

Masina dedicata colectionarilor

Valoare mare de revanzare chiar si acum dupa 15 ani

 

CONTRA

Lentoare transmisie 5G Tronic

Lipsa versiune 4Matic pe motorul V12

Anumite detalii la interior care nu se ridica la nivelul asteptarilor

Reparatie costisitoare a sistemului Active Body Control

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: V12
Injectie: Benzina TWIN TURBO
Capacitate cilindrica (cm3): 5513 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 82,0 mm x 87,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 517/5000
Cuplu maxim Nm – rot/min: 830/1900
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 90

Transmisie

Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Automata 5 trepte

Dimensiuni

Lungime (mm): 5065
Latime (mm):  1871
Inaltime (mm): 1419
Ampatament (mm): 2955
Portbagaj: 490 l
Greutate la gol kg: 2085

Anvelope: 255/45R18 spate 275/45R18

Performante

0 – 100 km/h (s) – 4.6
Viteza maxima (km/h) –250
Consum mixt (l/100 km) NDEC: 14.3

Pret
Pret lista SH Germania : 30.000 Euro

Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, test drive mercedes C216, autolatest, consum v12 mercedes, testeauto, video Mercedes CL600 C216 2007 517 CP M275 5G-Tronic 2006-2014, 0-100, consum real, review romania Mercedes CL600

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente