Se pare ca seful VW nu se intelege bine cu cei de la Comisia Europeana pentru ca acesta spune ca pretul de vanzare al unei masini Euro7 trebuie sa fie mai mare cu 5.000 euro mai mare decat cel al unei masini Euro6 TempD.
Comisia Europeana spune ca producatorii trebuie sa creasca pretul de vanzare al masinilor cu doar 304 euro, insa toti stim ca marja de profit a producatorilor nu se poate conditiona de UE.
Seful Grupului VAG, Thomas Schäfer este nemultumit de noile norme Euro7 pentru ca specialistii VW spun ca pretul unei masini noi urmeaza sa fie atat de mare incat vanzarilor vor avea de suferit.
Daca UE nu intelege ca producatorii nu trebuie sa suporte tranzitia de la Euro6 la Euro7, acestia vor renunta la motorul pe benzina, si intreaga piata auto din Europa va avea de suferit pentru ca nu vor exista masini noi la vanzare.
“At the moment, technicians are evaluating what the arrival of Euro 7 will mean. But if it is true (the mentioned price impact – editor’s note), we will definitely not invest in them anymore,” said Schäfer.
EUROPA URMEAZA SA FIE LOVITA DE EFECTUL HAVANA!
Presa auto din Romania nu spune nimic despre Efectul Havana care urmeaza sa loveasca Europa!
CARE SUNT CERINTELE EURO7?
In 2025, under the new Euro 7 standard , the emissions of CO2 (-66%), nitrogen (-50%) and particulate matter must be reduced considerably.
According to the E7 standard, particulate matter emissions must be six times less than is currently the case.
Moreover, the emissions must remain the same at ten degrees below zero and after 240,000 kilometers.
Stellantis pregateste noua motorizarea 1.2 PureTech (EB GEN.3) Euro 7 si cutie secventiala Punch
Copii…oricine orice spune ..tot mașinile electrice sunt viitorul,asa ca ,cugetati și cumpărați.
Mai dar voi ăștia care încurajați poluarea nu mai căutați orice motiv sa comentați. Ma refer la toți autorii ăștia de pe situl asta. Trebuie ca oamenii sa nu se mai gândească doar la ei ci la viata și sănătatea tuturor. Ce contează dacă tu au masina poluanta dacă cel de lângă tine nu poate respira? Asa gândiți? Mai corect este sa nu aveți masina și sa avem de respirat. Pentru a nu se ajunge la efectul havana se pot interzice sau supra raza mașinile de la euro 5 inclusiv în jos. Soluții sunt sa liniștești poluatorul și criminalul care vrea sa te intoxica cu troaca. Mobilitatea este asigurata de transportul în comun în oraș și trenuri combinate cu rate între orașe. Nu mai aberați voi. Vreți mobilitate personala? Atunci nu poluati.